شناسه خبر : 85698
شنبه 10 مهر 1400 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت می‌شود

علی کریمی فیروزجائی با اشاره به حضورش در جمع مجاهدان عشایری دفاع مقدس، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت کشور را در برابر هجمه فرهنگی غرب و خطرات ناشی از آن بیمه می‌کند.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور دفاع مقدس را گنجینه تمام نشدنی از فضایل و ارزشهای معنوی انقلاب دانست و افزود: در دفاع مقدس اوج ایمان و معنویت ملت انقلابی ایران نمایان شد و برکات آن به بار نشست.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخلاص و ایمان زائد الوصف رزمندگان سلحشور ایران در دوران جنگ تحمیلی افزود: کشور امروز بیش از هر زمانی به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش های برآمده آن نیاز دارد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به تداوم دشمنی های استکبار علیه کشورمان یادآور شد: آموزه های وحیانی اسلام حکم می کند که هیچگاه از کید و مکر دشمنان غافل نشویم و این مهم نیازمند افزایش بصیرت و آمادگی های رزمی ودفاعی است.

وی، وجود خیل عظیم رزمندگان سلحشور را نعمت فراوان برای پراکندن عطر معنویت در کشور دانست وافزود: مسئولان باید رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری را در صدر فعالیتهای خود قرار دهند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با تاکید بر نقش اساسی ایثارگران در خانه ملت گفت: مجلس یازدهم بعنوان خانه خیل نیروهای انقلابی و ایثارگر رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری را جزو وظایف کلیدی خود می داند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اظهار کرد: قانون ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تقویت خواهد شد. دولت و مجلس انقلابی خود را بدهکار ایثارگران می دانند.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم همپایی قوای سه گانه در بحث ایثارگران افزود: امروز هر سه قوه حاکمیتی درکشور برای حل مشکلات ایثارگران عزم قاطع دارند.

کریمی فیروزجایی با بیان اینکه سنگ اندازی بر سر راه حل مشکلات ایثارگران خطای فاحش و مستوجب عقوبت است، گفت: بهره مندی کشور از خدمات ایثارگران باید رویکرد محوری و اساسی همه بخش های حکمرانی باشد.

منبع: خانه ملت
اینستاگرام
سلام چون سن این عزیزان رو به سالمندی است بیماری هم غالب شده .و مشکلات جانبی هم به وفور .
در برنامه پنجم و ششم هیچ امتیازی برای جامعه جانبازان زیر بیست و پنج درصد اضافه نشد.خدا نمی گذرد از کسی که این بازی درصد را دراورد.برنامه هفتم هم گورای وجودتان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi