شناسه خبر : 86220
چهارشنبه 05 آبان 1400 , 08:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیادبا ایثارگران کرمانشاه

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه در سومین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار ویدئو کنفرانسی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ایثارگران استان کرمانشاه
دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از استماع مطالبات و درخواست‌های ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعات تأمین مسکن، معیشت و اشتغال پرداخت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت اشتغال پایدار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خواستار رسیدگی به موضوع اشتغال و درمان آنها شد و دستورات لازم در این رابطه را صادر کرد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در این دیدار ویدئو کنفرانسی با اشاره به نقش مددکاران اجتماعی برای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواستار رسیدگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به مشکلات جامعه ایثارگری شد.
معاون رئیس جمهور با تأکید بر ادامه ارتباط تصویری با ایثارگران استان‌های مختلف، تصریح کرد: با توجه به بیماری کرونا و اینکه امکان تجمع و دیدارهای چهره به چهره محدودتر از گذشته شده است می‌توان از این روش برای ارتباط با ایثارگران استفاده کرد.
محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ویدئو کنفرانسی مشکلات ایثارگران استان کرمانشاه را مورد بررسی قرار دادند.
حجت‌الاسلام هادی عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز به معرفی خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که در این دیدار حضور داشتند‌ پرداخت.
در این دیدار «آرزو بیگ رستمی»، «فریدون خاتمی»، «نیکروز بارانی شاه‌محمدی»، «جمال‌الدین الماسی»، «تورج صالحی فرد»، «فرشته ترازویی»، «کامران نوروزی» و «یزدان نظری» از فرزندان شهدا و «فاطمه گومه» جانباز ۲۵ درصد حضور داشتند و با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کردند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi