شناسه خبر : 86335
یکشنبه 09 آبان 1400 , 16:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اردوی تفریحی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم

اردوی فرهنگی و تفریحی ۲۲ نفر از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فاطمیون و استان‌های البرز، شهرستان‌های استان تهران، قزوین و سمنان به مدت سه روز در کردان کرج برگزار شد.

 

 

اردوی فرهنگی و تفریحی خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از چهارشنبه پنجم تا جمعه هفتم مهرماه به مدت سه روز با هدف توجه به نقش مؤثر آموزش و آگاهی‌بخشی و تمرکز بر استحکام و نشاط و سلامت معنوی خانواده‌های معزز ایثارگران و به‌منظور افزایش نرخ نشاط و شادکامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی با حضور ۲۲ نفر از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم فاطمیون و استان‌های البرز، شهرستان‌های استان تهران، قزوین و سمنان در اردوگاه تفریحی و فرهنگی ایثار واقع در کردان کرج برگزار شد.

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط گروه فرهنگی و جهادی مبشران برای کودکان مدافع حرم، قایق‌سواری، تیراندازی، مسابقات ورزشی و فرهنگی و بازدید از باغ وحش از برنامه‌های اجرا شده در این اردو بود.

این ششمین و آخرین مرحله از اردو‌های خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان مدافع حرم بود که به همت اداره‌کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران و به میزبانی استان البرز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi