شناسه خبر : 86369
دوشنبه 10 آبان 1400 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مقابله نسل جوان با تحریف دفاع مقدس و مدافعان حرم

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: نسل جوان کشور باید با جریان تحریف اسلام ناب محمدی تا تحریف دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم مقابله کند.

 

ضرورت مقابله نسل جوان با تحریف دفاع مقدس و مدافعان حرم از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دیدار دانش‌آموزان نخبه و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی استان، با بیان اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی نقش تربیتی در آموزش و پرورش نسل جدید دارند، اظهار داشت: با توجه به مجازی شدن آموزش مدارس در زمان شیوع کرونا، نباید از تربیت و تزکیه آینده‌سازان کشور غافل شویم و باید تشکل‌های دانش‌آموزی به نسبت کارکردهایی که دارند، در امور پرورشی دانش‌آموزان نقشی فعال ایفا کنند.

وی افزود: در آموزش مجازی نقش تعلیمی و تربیتی خانواده‌ها هم پررنگ شده است که در این زمینه هم تشکل‌های دانش‌آموزی می‌توانند حضور و نقشی اثرگذار داشته باشند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب نسل جوان کشور است، ادامه داد‌: نسل جوان کشور باید با جریان تحریف اسلام ناب محمدی تا تحریف دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم مقابله کند.

حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به رویداد‌های تاریخی روز ۱۳ آبان، تصریح کرد: پیام این روز پرشکوه برای همه دانش‌آموزان دنیاست که باید در برابر قدرت‌های چپاول‌گر ایستاد و عزت را به زندگی ذلت‌بار ترجیح داد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با پاسداشت فداکاری‌ها و افکار بلند دانش‌آموزان دوران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان آن دوران به ما یا دادند که حقوق ازدست‌رفته خود را باید از چنگال مستکبران بیرون بکشیم که در عصر حاضر با رویش‌های انقلاب و نسل جوان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی بر توطئه‌های دشمنان فائق آمده و هرروز برای اعتلای نام ایران اسلامی نقشی جاودانه زده است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi