شناسه خبر : 86377
سه شنبه 11 آبان 1400 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره‌ی سهام عدالت جاماندگان

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تعیین یک گروه برای بررسی راهکارهای واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری خبر داد...

فاش نیوز- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، از تعیین یک گروه برای بررسی راهکارهای واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری خبر داد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اختصاصی، با اشاره به برگزاری جلسات مجلس با وزارت اقتصاد درخصوص سهام عدالت اظهار داشت: طزح ما در مورد واگذاری سهام عدالت به جاماندگان آماده است و دولت نیز در این مورد اعلام آمادگی کرده است.

 وی یادآور شد: در این چهارچوب کمیسیون اقتصادی مجلس، در هفته گذشته جلسه ای را برگزار کرد و از طرف دولت (وزارت اقتصاد) کارشناسان اقتصادی برای شنیدن مباحث به بهارستان آمدند. متاسفانه دولت روحانی با اجرای این طرح مخالف بود، اما دولت سیزدهم آماده همکاری با مجلس برای اجرایی شدن طرح است. در صورتی که دولت آن را تعیین نکلیف کند، آماده‌ی اجرا خواهد بود.

 عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در بهارستان ادامه داد: خوشبختانه دولت آقای رئیسی، جمعی را مامور کرده که موضوع واگذاری سهام عدالت را بررسی کنند. ماموریت این گروه تعیین تعداد، سهام موجود و روش واگذاری آن است. اگر چه طرح ما همچنان آماده است و دولت اگر به جمع بندی برسد، سعی می کنیم هر چه زودتر آنرا اجرایی کنیم.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم بیان کرد: به طور قطع و یقین در مورد زمان دقیق اجرای این طرح نمی توان اظهار نظر کرد، اما می توان گفت که تا جایی که مجلس خبر دارد، دولت سیزدهم به دنبال اجرای آن است و همچنین متذکر شد: برخی از هموطنان عزیز در سال های قبل حتی برگه ثبت نام سهام عدالت را دریافت کرده اند اما متاسفانه بعد از گذشت سال ها هنوز سهام به آنها تعلق نگرفته است که البته ممکن است به خاطر مسائل و مشکلاتی که در آن موقع در سازمان خصوصی سازی بود، کار واگذاری سهام انجام نشده باشد.

 نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: ما از سال گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس موضوع واگذاری سهام به جاماندگان از جمله ایثارگران را آغاز کردیم. در بررسی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجموع، 900 هزار نفر واجد شرایط دریافت سهام شده اند.

 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: این افراد کسانی هستند که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند اما سهام عدالت ندارند که باید یک میلیون و 800 هزار نفر دیگر، در صورتی که هم پوشانی نداشته باشند، به اسامی آنهایی که واجد شرایطند اضافه شود.

اینستاگرام
سلام باسپاس از شما بزرگواران
من دخترم که فرزند شهید است به علت اعتیاد از همسرش ۱۳ سال است جدا شده ونوه ی شهید الان ۱۵ سال دارد که هردو من سرپرستشون هستم متاسفانه از پدرش هیچ پولی دریافت نمیشود نه یارانه ونه سهام عدالت شامل حالش نشد حال تقاضامندم درصورت امکان مساعدت بفرمایید با این حقوقی که من میگیرم وکرایه خونه دخترم واقعا یارانه وسهام عدالت بسیار ارزشمنداست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi