شناسه خبر : 86473
شنبه 15 آبان 1400 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با والدین چند شهیدی در اولویت طرح سپاس

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: طرح سپاس با هدف شناسایی مشکلات ایثارگران انجام می‌شود و دیدار با والدین چند شهیدی در اولویت این دیدارها قرار دارد.
 
دیدار با والدین چند شهیدی در اولویت طرح سپاس قرار دارد
حجت‌الاسلام حسین معصومی در راستای تکریم ایثارگران به دیدار با خانم «خدیجه‌خاتون فرید» مادر شهیدان «حسین، صفرعلی و حسن سلطانی» و «خدیجه تقوی‌یزدی»، مادر شهیدان «مجید و حمیدرضا مختار‌زاده» و جانباز 30 درصد سرافراز «علی ترابی» رفت و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و جامعه ایثارگری گفت: اجرای طرح سپاس، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان است که در تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی انجام می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: هدف از برگزاری این دیدار‌ها ایجاد فرصت برای خانواده شهدا و ایثارگران است، که مشکلات ایثارگران بدون مراجعه به بنیاد شناسایی و پیگیری شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان افزود: در این دیدارها، اولویت با جانبازان 70 درصد و والدین چند شهیدی است که در هفته به صورت تخصصی، یک روز به دیدار با جامعه ایثارگری تعلق دارد.
وی تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران جزو اداراتی است که رابطه معکوس بین ارباب رجوع و کارمند انجام می‌شود، مسئولان به دیدار جامعه هدف می‌روند، تا مشکلات آنان را پیگیری کنند. 
در این دیدارها معاون تعاون، رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی، سرپرست بنیاد منطقه یک و رئیس بنیاد منطقه دو مشهد مقدس نیز حضور داشتند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi