شناسه خبر : 86533
یکشنبه 16 آبان 1400 , 15:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حکمی از سوی اسبقیان؛

جانباز محسن نجمی سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر شد

با حکم رئیس فدراسیون، «محسن نجمی صادق» سرپرستی انجمن بسکتبال با ویلچر را بر عهده گرفت.

فاش نیوز - با حکم رئیس فدراسیون، «محسن نجمی صادق» سرپرستی انجمن بسکتبال با ویلچر را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، با حکمی از سوی سید محمد شروین اسبقیان، محسن نجمی صادق، به عنوان سرپرست انجمن بسکتبال با ویلچر انتخاب شد.

در متن این حکم آمده است:

برادر گرامی، جناب آقای محسن نجمی صادق؛

با عنایت به حسن سوابق، تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به عنوان ورزشکار جانباز در رشته بسکتبال با ویلچر، به موجب این حکم به عنوان “سرپرست انجمن بسکتبال باویلچر” منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به ایزد متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با سرلوحه قراردادن منویات مقام معظم رهبری و با بهره‌مندی از نقطه نظرات صاحب نظران و کارشناسان خبره این رشته ورزشی در انجام وظایف خطیری که به عهده دارید، با عنایت به اساسنامه، دستورالعمل ها برابر مقررات و موازین قانونی در امر توسعه و گسترش ورزش بسکتبال با ویلچر موفق و مؤید باشید.

 

 

اینستاگرام
*جانباز نحاعی معزز،* *جناب آقای محسن نجمی صادق*

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت ریاست انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین، که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر به قله های رفیع پیشرفت و توسعه در آن رشته ورزشی خواهد بود.
امید است که حضور شما در این مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش رشته بسکتبال با ویلچر خواهد شد.
ان شاءالله در سايه الطاف الهی و بهره مندی از توانمندی های ارزنده شما شاهد توسعه هرچه بيشتر ورزش جانبازان و معلولین باشيم.

*گروه دعـــــوت _جانبازان نخاعی *
جــنــاب آقــای مــحــســن نــجــمــی صــادقــ*

انــتــخــاب شــایــســتــه جــنــابــعــالــی را بــه ســمــت ریــاســت انــجــمــن بــســڪــتــبــال بــا ویــلــچــر فــدراســیــون جــانــبــازان و مــعــلــولــیــن را صــمــیــمــانــه تــبــریــک و تــهیــنــت عــرض نــمــوده و
امــیــد اســت ڪــه حــضــور شــمــا در ایــن مــســئولــیــت بــعــنــوان ورزشــڪــار بــا تــجــربــه و ڪــولــه بــار گــرانــی از تــجــربــه ؛ نــویــد بــخــش نــشــاط و تــحــرک بــیــش از پــیــش رشــتــه بــســڪــتــبــال بــا ویــلــچــر خــواهد شــد.
امــیــدواریــم بــا حــضــورتــان در ایــن ســمــت و در ســايه الــطــاف الــهی و بــهره مــنــدی از تــوانــمــنــدی های ارزنــده شــمــا شــاهد تــوســعــه هرچــه بــيشــتــر ورزش جــانــبــازان و مــعــلــولــیــن بــاشــيمــ.

*گــروه ورزش و تــنــدرســتــی جــانــبــازان نــخــاعــیـ*
*جناب آقای محسن نجمی*

انتصاب جنابعالی را به سمت ریاست انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون جانبازان و معلولین که نشان از شایستگی و توانمندی شما در عرصه ورزش می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است با حضور جنابعالی در این سمت باعث شکوفا شدن این رشته بوده و همچنین شاهد موفقیت های تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مسابقات بین المللی و برافراشته شدن مکرر پرچم سه رنگ کشور عزیزمان ایران باشیم.
آرزوی توفیقات روزافزن برایتان از درگاه ایزدمنان داریم.

*باشگاه فرهنگی ورزشی، جانبازان شهید*
حاج محسن نجمی
پیشکسوت ورزش جانبازان نخاعی
انتصاب به حق جنابعالی را تبریک و از صمیم قلبم برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم.
این انتصاب مهم را به جامعه ورزش ایثارگران تبریک عرض می کنم.
تبریک بابت انتخاب شایسته جانباز گرانقدر، جناب آقای نجمی به این سمت
امید که در این جایگاه خدمت، موفق و موید باشند ان شاءالله
برادر بزرگوار حاج محسن نجمی انتصاب شمارا به سرپرستی تیم بسکتبال باویلچر را تبریک میگویم وبرایتان موفقیتهای پی درپی همراه با افتخار آرزومندم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi