شناسه خبر : 86829
یکشنبه 30 آبان 1400 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاکید «عباسپور» بر ضرورت رفع مشکلات درمانی ایثارگران

نخستین نشست «کارگروه بهداشت و درمان شورای مشاوران وزرا و مسئولان هماهنگی در امور ایثارگران» با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 

لزوم رفع مشکلات درمانی ایثارگران/ «کارگروه بهداشت و درمان شورای مشاوران وزرا» برگزار شدنشـست کارگروه بهداشت و درمان شورای مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی با حضور «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای این کارگروه در محل اداره کل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تأکید بر ضرورت همکاری صمیمانه با دستگاه‌ها در زمینه خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران به بیان نکاتی در خصوص نحوه ارائه خدمات درمانی به ایثارگران پرداخت.

وی با اشاره به ظرفیت دستگاه‌های متولی درمان در کشور و لزوم نگاه ملی به حل و رفع مشکلات درمانی ایثارگران، تشکیل کارگروه را فرصت مناسبی برای برداشتن گام‌های مؤثر در این راه دانست.

سعید عطاری مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه خلاصه‌ای از خدمات سلامت در بنیاد شهید و امور ایثارگران را ارائه کرد.

رضا رحیمی‌نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران نیز در خصوص تاریخچه جلسات این شورا، ضرورت تشکیل کارگروه بهداشت و درمان جهت بررسی مشکلات و چالش‌های خدمات درمانی در گروه هدف و روند پیشنهادات کارگروه‌ها جهت ارائه به شورای مشاوران وزرا و نحوه اخذ تصمیمات نهایی مطالبی را ارائه کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
فقط حرف تحویل می‌دهند وبس
بنام خدای عادل
ایشون و ایشون ها تصمیم دارن تاکی پرپشت میز ریاست بنشیند ..
هرچی میکشیم از همین نیروهای داخلی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi