شناسه خبر : 86954
دوشنبه 08 آذر 1400 , 08:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیش‌بینی شهید فخری زاده از یک حادثه زیستی در جهان

پیش‌بینی شهید فخری زاده از یک حادثه زیستی در جهان قبل از شیوع کرونا/ ساخت موزه در محل عروج شهید فخری زاده

مدیر پروژه تولید واکسن فخرا در مراسم رونمایی از المان شهید فخری زاده از پیش بینی یک حادثه زیستی در جهان توسط شهید فخری زاده خبر داد.

احمد کریمی مدیر پروژه تولید واکسن فخرا بعد از ظهر امروز در مراسم رونمایی از المان شهید فخری زاده در محل شهادت این دانشمند برجسته کشورمان اظهار داشت: محققین جوان کشورمان به رهبری شهید فخری زاده علاوه بر تولید کیت‌های تشخیصی آزمایشگاه سطح 3 را ساخته و در اختیار ملت ایران قرار دادند.

مدیر پروژه تولید واکسن فخرا تولید این واکسن را حاصل مدیریت و آینده‌نگری شهید فخری زاده دانست و افزود: شهید فخرزاده 6 ماه قبل از بیماری منحوس کرونا در نشریه داخلی خودمان به یک حادثه زیستی در جهان اشاره کرده بودند و درخواست آمادگی برای این حادثه زیستی داشتند.

کریمی به خاطره‌ای از این شهید والامقام پرداخت و گفت: شهید خلیل زاده هر هفته پیگیر واکسن کرونا بود و اصرار داشتند که اولین نفر برای تزریق این واکسن باشد. با توجه به اینکه پس از شهادتشان و تست‌های انسانی رسیدیم اولین تست روی فرزند ایشان مهدی فخری زاده انجام شد.

منبع: tasnimnews خبرگزاری تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi