شناسه خبر : 86997
سه شنبه 09 آذر 1400 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هویت شهیدان «حیدر» و «کرباسی» شناسایی شد

هویت شهیدان «امیرمسعود حیدر» و «محمدعلی کرباسی» که پیکرهای مطهر آن‌ها به‌عنوان «شهید گمنام» تشییع و خاکسپاری شده است، از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

 

هویت شهیدان «امیرمسعود حیدر» و «محمدعلی کرباسی» شناسایی شد هویت سرباز شهید «امیرمسعود حیدر» که سال ۱۳۹۶ به‌عنوان «شهید گمنام» در «غرق آباد» استان مرکزی و سرباز شهید «محمدعلی کرباسی» که سال ۱۳۹۰ به‌عنوان «شهید گمنام» در «اردل» استان چهارمحال و بختیاری تشییع و خاکسپاری شده بودند، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شد.

«امیرمسعود حیدر» فرزند «عزت‌الله» متولد سال ۱۳۴۵، جمعی لشکر ۵۸ ذوالفقار از تهران به جبهه اعزام شد و ششم شهریور سال ۱۳۶۵ در تک دشمن در «زبیدات» به فیض شهادت نائل آمد.

همچنین «محمدعلی کرباسی» فرزند «محمد» متولد سال ۱۳۴۰، جمعی لشکر ۲۱ حمزه از کرمان به جبهه اعزام شد و ۱۰ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در عملیات «بیت‌المقدس» در «خرمشهر» به فیض شهادت نائل آمد.

خبر شناسایی این شهیدان والامقام پس از سال‌ها چشم‌انتظاری، به خانواده‌هایشان اعلام شد و این خانواده‌ها از چشم‌انتظاری درآمدند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi