شناسه خبر : 87331
سه شنبه 23 آذر 1400 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خانواده‌های شهدای وظیفه ستاد ارتش تجلیل شدند

با هدف تکریم و پاسداشت مقام والای شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، معاونت نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعزام تیم‌هایی به برخی استان‌ها از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای وظیفه ارتش تجلیل کرد.

 

خانواده‌های معظم شهدای وظیفه ستاد ارتش تجلیل شدند به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «پورکلهر» معاون نیروی انسانی ارتش ضمن گرامیداشت یاد شهدای سرباز هشت سال جنگ تحمیلی و با تاکید به ارزشمند بودن جایگاه خانواده‌های معظم شهدا، اظهار داشت: عزت و سربلندی نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهداست و همه مسئولان و مردم به دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیازمند هستند و تکریم آنان، ارزش گذاری به جامعه و حکومت است.

وی با اشاره به نقش مهم و اساسی خانواده‌های معظم شهدا در تعلیم، تربیت و تحت تاثیر قرار دادن فرهنگ عاشورایی در وجود چنین غیورمندانی که نمونه آزادی و غیرتمندی شدند، تصریح کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا روحیه خدمت‌رسانی را در مسئولان چند برابر می‌کند و ما را قدردان شهدا و خانواده آن‌ها خواهد کرد.

دریادار پورکلهر سربازان شهید را مظهر مجاهدت، قدرت و اقتدار ملت خواند و افزود: اگر ایثارگری و رشادت‌های این عزیزان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت و بی شک هر چه امروز داریم حاصل رشادت‌ها و فداکاری‌های آن عزیزان در جنگ تحمیلی است.

در این دیدار‌ها که با حضور تعدادی از مسئولان معاونت نیروی انسانی ارتش و بنیاد شهید استان‌های زنجان، قزوین، البرز، مازندران و گلستان انجام شد، خانواده معظم شهدای ستاد ارتش از جمله ستوانسوم حیدر محمودی (از شهدای پایور دژبان ارتش) و سربازان شهید کاظم یداللهی، علی‌اصغر حجتی، عبدالعلی مهدوی نیا، یزدان ارفعی، سیدمهرعلی حسینی، سیدعیسی اسدی، حکمت الله افشاری، جعفر عبادی، رستم افشاری و خداکرم شاه‌کرمی مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi