شناسه خبر : 87490
سه شنبه 30 آذر 1400 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ضرورت اقدام جهادی برای خدمت به خانواده معظم شهدا

 
اقدامات جهادی برای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران ضروری است

 حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در همایش فصلی معاونین فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها با اشاره به وظایف حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد، گفت: 11 وظیفه برای نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعریف شده است که در راستای اساسنامه و اسناد بالادستی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی با بیان اینکه خدمات رسانی به ایثارگران در روزهای ابتدایی دفاع مقدس با یک عزم جهادی آغاز شد، افزود: جهادی فکر کردن و جهادی حرکت کردن و اعتقادی که در گذشته وجود داشت و امروز قوی‌تر از قبل وجود دارد کار را پیش برد ولی باید توجه داشت جهادی کار کردن مکمل ایمان و راهگشا است. جهاد اگر از جریانی حذف شود بیماری‌هایی مانند نسیان و فراموشی، راحت‌طلبی، غفلت، انحراف از مسیر، تحریف، کار را به تأخیر انداختن و بزک کردن اقدامات کوچک گریبانگیر آن خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: عنصر جهاد سازنده روح انسان است و بزرگترین کار خیر خدمت به بهترین قشر یعنی خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که باید این مفهوم را بیان کنیم و در این راه جهاد کنیم و برای این اعتقاد از هیچ تلاش و اقدامی فروگذار نکنیم.
حجت الاسلام والمسلمین شکری با بیان اینکه هر اقدامی که در راستای خدمات به شهدا و ایثارگران انجام می‌شود در جهت رشد و انسان‌سازی است، ادامه داد: این اقدامات سازنده روح بلند انسان است که به واسطه ایمان، عمل صالح و مجاهدت در انجام این عمل صالح حاصل می‌شود و باید قدر این فرصت را دانست.
وی در پایان با اشاره به وظایف تعریف شده برای نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما مجاهدت در خدمت به ایثارگران و تحقق اهداف تعریف شده بنیاد شهید و امور ایثارگران است و همه برنامه‌های فرهنگی بنیاد باید به تهذیب و ارتقای معرفت دینی جامعه هدف منجر شود و این موضوعات باید در همه استان‌ها پیگیری شود.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi