شناسه خبر : 88166
شنبه 02 بهمن 1400 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکذیب یک ادعای رسانه‌ای درباره موزه «شهدای چیذر»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک تهران بزرگ، ادعای تعطیلی و جمع‌آوری لوازم موزه «شهدای چیذر» را تکذیب کرد و گفت: کلیه آثار موزه‌ای شهدا بدون هیچ تغییر وضعیتی در محل محوطه موزه قرار دارد.

 

تکذیب یک ادعای رسانه‌ای درباره موزه «شهدای چیذر»مصطفی اسکندری ملایری در این باره گفت: موزه «شهدای چیذر» با بیش از ۲۰ سال فعالیت مستمر، مجموعه‌ای ارزشمند از آثار و یادگاری‌های شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را در کنار گلزار شهدای امام‌زاده علی اکبر (ع) به عنوان دومین گلزار شهدای تهران بزرگ بعد از بهشت زهرا (س) در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار داده است.

وی ادعای تعطیلی و جمع‌آوری لوازم موزه «شهدای چیذر» را تکذیب کرد و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی اصلی موزه شهدای چیذر با مشارکت گروه‌های مردم‌نهاد و سایر مراکز فرهنگی در حال اجرای برنامه‌های ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت است و فعالیت‌های این مرکز فرهنگی با قوت ادامه داشته و کلیه آثار موزه‌ای شهدا بدون هیچ تغییر وضعیتی در محل محوطه موزه قرار دارد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi