شناسه خبر : 88657
دوشنبه 25 بهمن 1400 , 10:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید شاطری در اخلاص بی‌نظیر بود

سردار اسدی با بیان اینکه شهید شاطری در اخلاص بی‌نظیر بود، گفت: شهید شاطری خدمات شایسته‌ای داشت؛ چه در داخل کشور و چه در خارج کشور، اما این خدمات را به زبان نمی‌آورد؛ چرا که او منش بزرگی داشت.

 

پهلوی بنده آمریکا بود/ امام خمینی(ره) ایران را آزاد کرد سردار «محمدجعفر اسدی» فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران، در مراسم نهمین سالگرد شهادت شهید حاج «حسن شاطری» و شهدای مدافع حرم استان در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم (عج) سمنان با بیان اینکه در دوران طاغوت شرایط به گونه‌ای بود که درجات مادون آمریکایی بر فرماندهان ما سروری می‌کردند، اظهار داشت: شاه کشور را به دست آمریکایی‌ها داده بود.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌هایی که در پیش از انقلاب در ایران بودند، حق توحش دریافت می‌کردند و این آنان را وامی‌داشت تا هر اقدامی را انجام دهند و کسی با آنها کاری نداشته باشد، افزود: شاه پهلوی بنده آمریکا بود و در واقع آنچه جوانان ما باید بدانند این است که امام (ره) ایران و ایرانیان را از این بندگی آزاد کردند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه برخی برای مذاکره با همین دشمنان ما آنقدر حسن تراشیدند که رهبر معظم انقلاب اسلامی را مجبور به پذیرش مذاکره کردند؛ هرچند ایشان با درایت مذاکره را با بدبینی تنها در یک مورد مجاز بر شمردند، تاکید کرد: این گروه برای اینکه با دشمنی که کارهایش مشخص بود، مذاکره کنند آبرو و حیثیت برای مردم ما نگذاشتند و نتیجه را نیز مشاهده کردیم اما امروز خوشبختانه قطار به ریل خود بازگشت و مردم با اطلاع بیشتری به موضوع مذاکره نگاه می‌کنند در حالی که در گذشته از هیچ چیز اطلاعی وجود نداشت.

اسدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حالی به حیات با برکت خود ادامه می‌دهد که دشمنی دشمنان و دلارها و ریال‌های سعودی مدام از چپ و راست توطئه می‌کنند، گفت: اگر شهدا نبودند و این غیرت و شجاعت فرزندان این مرز بوم نبود، داعش و نیروهای مسلح دشمن اسلام در شهرهای ایران به جان مردم می‌افتادند آن هم داعشی که خود دشمنان ما آن را پدید آوردند.

وی در دیگر بخش سخنان خود به موهبت شهدا و برکت آنان اشاره کرد و با بیان اینکه کسی نمی‌تواند در شناخت شهدا مدعی باشد زیرا مقام و منزلت شهدا بر ما پوشیده است، گفت: امثال شهید شاطری دارای خصوصیاتی بودند که آنان را از دیگران متمایز می‌ساخت برای مثال این شهید گرانقدر بسیار در مسائل دقیق بود و آنان را درک می‌کرد همچنین مداح اهل بیت بود و همه را به این سمت دعوت می‌کرد امروز جوانان لبنانی و سوری و افغانستانی به نیکی از او یاد می‌کنند.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه آنچه شهدا را شاخص می‌کند خلوص آنان است، گفت: شهید شاطری در خلوص یگانه بود وی دارای ویژگی‌های بارزی بود که امروز مثال‌زدنی هستند و این ویژگی بارز تمام شهدا است همچنین شهید شاطری در داخل کشور نیز در جاهای مختلفی مانند کردستان و در افغانستان و سوریه نیز خدمات شایسته داشت اما از بازگو کردن این خدمات طفره می‌رفت چرا که منش بزرگی داشت.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi