شناسه خبر : 88840
یکشنبه 08 اسفند 1400 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس در گفتگو با فاش نیوز:

نباید فقط در قالب شعار چیزی را برای ایثارگران تصویب کنیم

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای در مجلس گفت: مصوباتی که برای ایثارگران تصویب می شود باید عملیاتی و به نفع جامعه ایثارگری باشد.

فاش نیوز - عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: مصوباتی که برای ایثارگران تصویب می شود باید عملیاتی و به نفع جامعه ایثارگری باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "جلال رشیدی کوچی" نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مصوبات ایثارگری باید بدور از شعار زدگی باشد خاطرنشان کرد: من خودم را می گویم و کاری به دیگر نمایندگان ندارم، چرا که از روزی که به مجلس آمده ام تاکنون تلاش کرده ام که اگر قانونی منجر به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به ایثارگران و جامعه ایثارگری شود را مورد حمایت قرار دهم تا این قانون هرچه سریعتر به تصویب برسد.

وی ادامه داد: در لایحه بودجه سال 1401 اختلاف نظر وجود دارد اما این اختلاف نظرها به این معنا نیست که خدای ناکرده مجلس با جامعه ایثارگری مشکل دارد، بلکه این اختلاف نظر در جهت ارائه خدمت بهتر است. بطور مثال در جلسه هفته گذشته مجلس شورای اسلامی موضوع جاماندگان سهام و بودجه بنیاد شهید از سوی صحن به کمیسیون ارجاع شد و به این معنی نیست که خدای ناکرده نمایندگان ملت در برابر ایثارگران قرار دارند.

رشیدی کوچی متذکر شد: ما به دنبال این هستیم که قانونی که می خواهیم مصوب کنیم عملیاتی شود و اعتباراتی که در بودجه برای آن لحاظ می شود تامین و تخصیص داده شود چرا که همه این آیتم ها مهم است و نباید فقط در قالب شعار چیزی را مصوب کنیم که در کف جامعه، نفعی برای جامعه ایثارگری نداشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در ادامه خاطرنشان کرد: به عنوان عضویی از جامعه ایثارگری افتخار این را دارم که 5 شهید را تقدیم کشور کرده ایم و به عنوان یک نماینده مردم از نزدیک با مسائل و مشکلات ایثارگران و جامعه ایثارگری کاملا آشنا هستم و احساس دِین بزرگی نسبت به آنها دارم.

رشیدی کوچی در ادامه تصریح کرد: بنظرم مصوبات ایثارگری در لایحه بودحه حداقل هایی است که برای جامعه اثارگری در سال آینده می توانیم فراهم کنیم.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: معمولا به بودجه ضریب تورم داده می شود و آنرا به مجلس ارائه می دهند و متاسفانه در لایحه بودجه سال آینده نیز این اتفاق افتاده است.

* محمد معرفی

 

اینستاگرام
جناب صداقتت بر همگان اشکار شد وهمه دوست دارتد جناب کوچکی خسته نباشی
وبر مردم معلوم شد که چکسانی جامعه رابسوی هرج ومرج واختلاف ودودستگی
هل میدهند وبه دنبال سر پوش نهادن بر
دزدی دزان واختلاس های گذشته واینده هستند
تعداد مهم نیست مهم صداقت است گه پیروز است
ما هم از شما وسایر نمایندگان انقلابی عمل می خواهیم تا الان فقط شعار شنیده ایم بخصوص برای رزمندگان هیچ کار انجام نگرفته نه خبری از تسهیلات مسکن ونه تخفیف شهریه ونه بیمه تکمیلی ودرمانی ونه معافیت مالیاتی برای رزمنده شاغل وغیر شاغل هیچ کاری صورت نگرفته به نظر من تالان فقط نگاه دولت در تعریف بودجه فقط خانوده شهدا آزادگان وجانبازان 25درصد به بالا بعنوان ایثار گر شناخته شده اند رزمندگان نه در دولت ونه در مجلس جایگاهی ندارند.
سلام احسنت به این نماینده حرف حق گفتید
چرا رزمندگان داوطلب زیر6ماه سابقه حضور درخط مقدم جبهه، در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران حذف وایثارگر محاسبه نشده اند؟
آقایانی که به نام مقدس انقلابی رای رزمندگان گرفتید 2سال از دوره نمایندگی تان میگذرد هنوز عملا کاری برای رزمندگان زیر 6ماه انجام نداده اید فقط شعار میدهید
آیا بعد از 34 سال از پایان جنگ هنوز اولویت به رزمندگان زیر 6ماه سابقه نرسیده است!؟
گناه رزمندگان داوطلب زیر 6ماه سابقه رزمندگی چیست که درقانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران حذف شده اند واصلا ایثارگر محسوب نشده اند!؟
واقعا ظلم است در حق این قشر که داوطلبانه به جبهه ها رفتند
بی عدلتی است
توهین است
حق الناس است
و...
با عرض سلام
انشا الله که شعار نباشد اما قانونی اجرایی میشود کا ضمانت اجرا داشته باشد.و عدم اجرا موجبات جرم و تخلف شمرده شود واگرنه هرگز جامع عمل پوشانده نمیشود‌
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi