شناسه خبر : 89038
سه شنبه 17 اسفند 1400 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل مقام معظم رهبری از رشادت و فداکاری جانبازان

در سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، هیئت‌هایی از طرف رهبر انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز، از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان تجلیل کردند.
 
تجلیل و قدردانی مقام معظم رهبری از رشادت و فداکاری جانبازان
در سالروز ولادت با سعادت قمر بنی‌هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام و روز جانباز، هیئت‌هایی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند.
در تهران، حجج‌اسلام آقایان شکری، ابوترابی‌فرد، تقوی، حاج‌علی‌اکبری و اختری در منازل جانبازان حاضر شدند و ضمن کسب اطلاع از زندگی و شرایط آنان از مجاهدتهای این یادگاران دفاع مقدس و دفاع از حرم قدردانی کردند.
آقای قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به منزل تعدادی از جانبازان رفت و با آنان گفت‌وگو کرد.
همچنین نمایندگان ولی‌فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه‌جمعه سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور حضور یافتند و از این ایثارگران تجلیل کردند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi