شناسه خبر : 89040
سه شنبه 17 اسفند 1400 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همسران جانبازان همان درجه‌ای را دارند که جانبازان دارند

مراسم تجلیل از همسران جانباز روز دوشنبه 16 اسفند ماه به مناسبت سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار شد. 
 
همسران جانبازان همان درجه‌ای را دارند که جانبازان دارند
حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری در این مراسم گفت: وفای به عهد در پیمانی که فرد با خدا بسته است، محور مهمی برای هر فردی است که می‌خواهد به شهادت برسد. لازم نیست کسی کشته شود که بعد از آن شهید محسوب شود بلکه هر کسی که از اصول مورد نظر حق تجاوز نکند و آن را رعایت کند هم شهید محسوب می‌شود به همین خاطر حاج قاسم گفت: اول باید شهید باشی تا شهید بشوی.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: استواری و پایداری بر حرکت در راه حق و امتحان‌های الهی و از هر امتحان سرافراز بیرون آمدن، درجات معنوی هر فردی را نشان می‌دهد.
وی درمورد اینکه کسی که پیمان‌شکنی می‌کند، نامرد است و مرد در مقابل نامرد قرار می‌گیرد، گفت: هر کسی عهد و پیمانی که با خدا بسته است را بشکند، نامرد است و هر کس به خاطر پیمانی که با خدا بسته است که نافرمانی شیطان را بکند و در راه خیر حرکت کند، مرد است. در اینجا «مرد» مقابل «نامرد» قرار می‌گیرد نه زن.
حجت‌الاسلام شکری در بیان ویژگی مردانگی، افزود: از ویژگی مردان این است که مرد خودش را به خطر می‌اندازد تا خانواده‌اش به خطر نیفتد. خانواده خود را طوری مدیریت می‌کند که خانواده به خطر نیفتد. همسران جانبازان هم همان درجه‌ای را دارند که جانبازان دارند اگر بالاتر از آن نباشد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان در مورد چالش‌های پیشروی جانبازان اظهار داشت: جانبازان هر روز امتحان می‌شوند و درجاتشان را تثبیت می‌کنند. یکی اینکه بخواهند رو به جلو حرکت کنند و دیگر اینکه مراقب باشند سقوط نکنند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
به همسران کلیه جانبازان حقوق پرداخت کنید.
بخصوص زنان خانه دار...
امسال روز جانباز دولت و بنیاد به جانبازان فحش هم ندادن .خساست زیادی
سلام آقا محسن مگرسالهای گذشته جزاین بوده به قول شما فحش هم ندادندفقط جهت استحضار حضرتعالی درطول بیش از 3دهه از پایان دفاع مقدس درهیچ سالی همچون امسال تفی هیچی ندادند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi