شناسه خبر : 89132
یکشنبه 22 اسفند 1400 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کنگره ملی بزرگداشت شهدای جانباز «شوق دوباره»برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای جانباز «شوق دوباره»، تجلیل از همسران جانبازان شهید در روز بزرگداشت شهدا خبر داد.
 
کنگره ملی بزرگداشت شهدای جانباز «شوق دوباره» تجلیل از همسران جانبازان شهید برگزار می‌شود
محمدعلی فقیه با اعلام این خبر افزود: این مراسم در تهران با حضور آیت‌الله رئیسی ریاست جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده‌های معظم  شهدا، جانبازان و آزادگان و مسوولان کشوری برگزار و از ۱۰ نفر از همسران شهدای جانباز به نیابت از خانواده‌های معظم شهدا توسط رئیس‌جمهور تجلیل می‌شود.
وی با بیان اینکه کنگره ملی تجلیل از ایثارگران برنامه محوری و سراسری روز بزرگداشت شهداست تصریح کرد: این مراسم با توجه به تقارن روز جانباز و روز شهید در سال جاری با محوریت «شهدای جانباز» و تجلیل از همسران شهدای جانباز اختصاص یافته و همزمان در سراسر کشور با حضور نمایندگان محترم ولی‌فقیه و استانداران سراسر کشور از ۱۲۷ نفر از همسران مکرمه جانبازان شهید، تقدیر و تجلیل می‌شود.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi