شناسه خبر : 89190
سه شنبه 24 اسفند 1400 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شب گذشته در بیمارستان:

جانبار قطع نخاع تهران آسمانی شد

جانباز سید ناصر الدین صفویه، در سال ۱۳۳۸ به دنیا آمد ودر سن بیست و سه سالگی، خرداد سال ۶۱ در جریان عملیات آزادسازی خرمشهر دچار جراحت از ناحیه ستون فقرات شد و به افتخار جانبازی نائل شده بود

فاش نیوز - جانبارنخاعی "سیدناصر الدین صفوییه"پس از سال ها مجاهدت و تلاش در جهت انتقال فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس و همینطور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کشور، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

بنا براین گزارش قرار است مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید سیدناصرالدین صفویه، فردا چهارشنبه 25 اسفندماه برگزار شود که به محض دریافت اطلاعات بیشتری در مورد این شهیدِسعید و جزئیات برنامه تشییع وی، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

جانباز سید ناصر الدین صفویه، در سال 1338 به دنیا آمد ودر سن بیست و سه سالگی، خرداد سال 61 در جریان عملیات آزادسازی خرمشهر دچار جراحت از ناحیه ستون فقرات شد و به افتخار جانبازی نائل شده بود. که بالاخره به علت عوارض ناشی از مجروحیت شب گذشته به ارزوی دیرینه اش رسید و شربت شهادت را نوشید.

شهید سید ناصر الدین صفویه رئیس اداره بازاریابی و بازرگانی شرکت فرودگاه‌های کشور بود و به خاطر ویژگی های کاری و موفقیت اداری، بارها مورد تقدیر مدیران شرکت فرودگاههای کشور قرار گرفته بود.

اینستاگرام
هو الرحمن و الرحیم
شهادت دوست صبور و مهربانمان که از جانبازان آسایشگاه امام خمینی (ره) بود و در آساشگاه (شماره 2) شاهد همت بلند، روحیه ای بسیار عالی و چهره ی خندان و پر تبسمش بودیم را به دوستان جانباز تسلیت می گویم .روحش شاد و سرِ سفره ی حضرت زهرای اطهر مهمان باد.
جانبازان ازنسل جوانان قدیم باهنرقوی ورزشکارزحمت کش غریببانه رفتن جبعه وغریببانه نیزپرمی کشند بدون آنکه کسی بداند اینان چه کسانی بودن وچکارکردن وچی کشیدن .فقط خوشبحال مسولین است که زحمتشان کمترمی شود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi