شناسه خبر : 89291
پنجشنبه 04 فروردين 1401 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نمایندگان رئیس بنیاد شهید با خانواده جانبازان مجتمع «نیایش»

در پی دیدار رئیس جمهور با جانبازان حاضر در مجتمع بازتوانی اعصاب و روان نیایش، هیأتی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران با دستور رئیس بنیاد با جمعی از خانواده‌های این جانبازان دیدار و به بررسی مشکلات آنان پرداختند.

دیدار نمایندگان رئیس بنیاد شهید با خانواده جانبازان مجتمع نیایش

پس از دیدار روز گذشته (سه‌شنبه) حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان از مجتمع بازتوانی جانبازان اعصاب و روان نیایش و دیدار چهره به چهره با جانبازان حاضر در این مجتمع و دستور موکد رئیس جمهور برای بررسی مشکلات و مسائل تعدادی از این عزیزان، هیأتی از جانب قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مراجعه به خانواده‌های جمعی از این جانبازان از نزدیک در جریان مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.

از جمله مسائل عنوان شده از سوی خانواده‌های جانبازان در این دیدار‌ها می‌توان به مشکل مسکن، اشتغال فرزندان جانبازان، تهیه برخی دارو‌ها و افزایش هزینه‌های درمانی جانبازان، اهمیت تعامل بیشتر بنیاد با خانواده‌ها در جهت افزایش پاسخگویی مناسب و به موقع به مسائل جانبازان و خانواده‌های آنان و رفع موانع موجود اداری در دریافت تسهیلات اشاره کرد.

مطابق دستور قاضی‌زاده هاشمی به درخواست‌های مطرح شده به سرعت و در چهارچوب قانون رسیدگی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معسر و دهک‌های پایین جامعه معزز ایثارگران از جمله برنامه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سال جاری است.

 در دیدار‌های صورت گرفته با خانواده‌های جانبازان، جمعی از مدیران ستادی و مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران و همچنین نماینده‌ای از نهاد ریاست جمهوری حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi