شناسه خبر : 89441
جمعه 19 فروردين 1401 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گل آرایی محل شهادت شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی

محل شهادت شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی گل آرایی شدمحل شهادت حجت الاسلام محمد اصلانی از فعالان جهادی حاشیه شهر مشهد که ظهر دیروز در حادثه ای تروریستی در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم امام رضا(ع) به شهادت رسید گل آرایی شد.

پیکر روحانی شهید محمد اصلانی که در حادثه روز شانزدهم فروردین در حرم رضوی(ع) به شهادت رسید، صبح امروز برای تشییع و وداع به زادگاهش شهر سده خواف، منتقل و در این شهر تشییع شد.

امشب نیز مراسم بزرگداشت این شهید جهادگر در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود. همچنین مراسم تشییع پیکر آن شهید فردا از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و پیکر آن مرحوم در رواق حضرت زهرا(س) حرم امام رضا(ع) به خاک سپرده می‌شود.
فردی تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.
به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر به نامهای حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده‌اند.

هر سه روحانی مزبور، که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi