شناسه خبر : 89556
سه شنبه 23 فروردين 1401 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقویت نگاه اندیشمندانه موجب تحول در جامعه می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه ۲۲ فروردین در نشست رونمایی و تبیین سند «تحول دولت مردمی؛ ایثار و ایثارگران»، گفت: تقویت نگاه دوراندیشانه و اندیشمندانه موجب تحول در جامعه خواهد شد.
 
تقویت نگاه دوراندیشانه و اندیشمندانه موجب تحول در جامعه می‌شود
 حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در این نشست تأکید کرد: اگر می‌خواهیم که مردم در تحولات اجتماعی اثرگذار باشند باید شاخصه ایمان به شکل جدی مورد نظر قرار گیرد.
وی افزود: وقتی به دنبال تحول در بین مردم هستیم باید نگاه دوراندیشانه و اندیشمندانه در جامعه تقویت شود و از ابزارهای مختلف ارتباطی و آموزشی کمک لازم گرفته شود.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید نگاه انسان‌ها از حیات دنیوی به حیات آخرت تغییر پیدا کند افزود: این تغییرات با بیان و تکرار ایجاد می‌شود و تبیین باعث ایجاد باور می‌شود. مردم باید باور کنند که منافع بلندمدت را بر منافع کوتاه‌مدت ترجیح دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شکری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خداوند کمال مطلق است و انسان به سمت او حرکت می‌کند، اما با آفتی به نام نسیان یا فراموشی روبرو است که گهگاه باعث می‌شود این مسیر را فراموش کند.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi