شناسه خبر : 89623
شنبه 27 فروردين 1401 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار مدیرکل بنیاد تهران بزرگ با جانباز «فاضل شایسته‌نیا»

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با جانباز 70 درصد «فاضل شایسته‌نیا» دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار مدیرکل بنیاد تهران بزرگ با جانباز «فاضل شایسته‌نیا»
 اصحاب کریمی در این دیدار گفت: جانبازان افتخاری ابدی برای خود و جمهوری اسلامی ایران کسب کردند که برای همیشه آنان را در نزد پروردگار و اولیای الهی رو سفید نگه می دارد.
وی افزود : دیدار با جانبازان افتخار و فرصتی ارزشمند و معنوی بوده که موجب تقویت روحیه و توان بیشتر برای خدمت است و اجر و پاداش معنوی جانبازان عزیز که با صبر و استقامت سختی‌ها را تحمل می‌کنند نزد خداوند متعال بسیار زیاد بوده و آن‌ها در حقیقت ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خدمت به جانبازان توفیقی بزرگ و تلاش در این راستا، وظیفه همه مسئولان است و همه باید بدانیم که شهدا و  جانبازان به گردن آحاد جامعه و همه حق دارند و اگرچه با هیچ خدمتی نمی‌توانیم ایثار و فداکاری آن‌ها را جبران کنیم اما وظیفه داریم به رسالت و تکلیف خود به بهترین شکل عمل کنیم.
منبع: ایثار
اینستاگرام
باسلام . لطفا خبرهای سازمان سنجش برای استخدام فرزندان و زمان ثبت نام ( 1401 ) آن طرح شود زیرا دسترسی به آن ساده تر می باشد . ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi