شناسه خبر : 89743
یکشنبه 04 ارديبهشت 1401 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل از فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر استان بوشهر

همزمان با شب های لیالی قدر در ماه بهار قرآن، از ۳۰ نفر فعال قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر طی مراسمی باشکوه تجلیل به عمل آمد...

فاش نیوز - همزمان با شب های لیالی قدر در ماه بهار قرآن، از ۳۰ نفر فعال قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر طی مراسمی باشکوه تجلیل به عمل آمد.

 در این مراسم معنوی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری، معاون استاندار، فرماندار، مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمع دیگری از مسئولین استانی و پیشکسوتان ایثار و شهادت حضور داشتند، مسئولان بر تداوم این گونه برنامه ها که موجب تقویت فضای معنوی جامعه خواهد شد تاکید نمودند.

 در ابتدای مراسم تعدادی از قاریان و حافظان شاهد و ایثارگر با نوایی دلنشین، حاضرین در مراسم را با صوتی زیبا از کلام وحی بهره مند نمودند.

 در ادامه مراسم، «غلامپور» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، ضمن خیرمقدم به حاضرین، تجلیل از قاریان و حافظان شاهد و ایثارگر را موجب شکوفایی استعدادهای قرآنی خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان و تقویت معنویت در میان این عزیزان دانست و ترویج فرهنگ معارف قرآنی را یکی از برنامه‌های مهم خود در دوران تصدی خادمی خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر برشمرد.

 سپس حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر شهدا را در دوران حیات پربرکت خود از پیش قراولان و حافظان مرزهای مادی و معنوی نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: امروز نیز یادگاران و هم رزمان آنان، با تمسک به معارف قرآنی ادامه‌دهنده همان مسیر نورانی شهدا در فضای امروز جامعه هستند.

 در پایان این برنامه که به همت معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، از ۳۰ فعال و نخبه قرآنی خانواده شاهد و ایثارگر با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد و هدیه ای، نیز از طرف نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر برای تعدادی از قاریان و حافظان که در مراسم، اجرای تلاوت داشتند؛ در نظر گرفته شد.

 در پایان و پس از اقامه نماز مغرب و عشا خانواده شاهد و ایثارگر شرکت کننده در این مراسم، روزه خود را با حضور مسئولان افطار نمودند.

گزارش از علامه زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi