شناسه خبر : 90046
یکشنبه 18 ارديبهشت 1401 , 14:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت تشکیل بسیج سازندگی

از گروه های جهادی برتر استان بوشهر تجلیل شد

مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر نیز ۱۵۰ برنامه‌ سالروز تشکیل این سازمان را تشریح کرد و افزود: گروه های جهادی در کانون های بحرانی مانند سیل، زلزله و بیماری کرونا و سایر فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اشتغال‌زایی در روستاها و...

فاش نیوز - به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی، طی مراسمی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق«ع» استان بوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، مدیر سازمان بسیج سازندگی استان، معاونین سپاه امام صادق «ع» و جمعی از مسئولان استان برگزار گردید از گروههای جهادی برتر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ما از بوشهر، در این مراسم نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نقش مردم ولایتمدار استان را در مبارزه با استعمار در طول تاریخ، و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نقشی برجسته و بی‌بدیل ارزیابی کرده و تاثیر حضور گروه های جهادی استان در روستا ها و کانون های بحرانی را بسیار حائز اهمیت دانستند و گفتند هر نقطه از استان و کشور که گروه‌های جهادی قدم گذاشته‌اند با خوشحالی مردم و با استقبال بی نظیر آنان مواجه شده است، و پس انجام فعالیت این گروه ها در هنگام بدرقه آنان، قطرات اشک در چشمان مردان این روستاها حلقه زده است.

 سردار رزمجو مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر نیز 150 برنامه‌ سالروز تشکیل این سازمان را تشریح کرد و افزود: گروه های جهادی در کانون های بحرانی مانند سیل، زلزله و بیماری کرونا و سایر فعالیت های فرهنگی، عمرانی و اشتغال‌زایی در روستاها و حاشیه شهرها را موجب دمیدن روح امید در جامعه و رفع مشکلات مردم، به ویژه محرومان دانستند.

همچنین اجرای سرود توسط گروه بسیج دانش آموزی از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا گردید.

اضافه می نماید در حال حاضر 1260 گروه جهادی فعال در استان بوشهر وجود دارد که در اقصا نقاط استان و در صورت لزوم، خارج از استان به فعالیت های مختلف محرومیت زدایی مشغول فعالیت هستند.

گفتنی است 17 اردیبهشت ماه سال 79 سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی دانست؛ فرمانی که مقام معظم رهبری با نگاه راهبردی به آینده و به منظور استفاده از ظرفیت‌های عظیم نیروهای انقلابی به ویژه جوانان صادر فرمودند؛ تا از یک سو خلاء انحلال جهاد سازندگی، این نهاد برآمده از انقلاب اسلامی را جبران و از سوی دیگر ظرفیت‌های جدیدی را برای نسل های بعدی انقلاب اسلامی به منظور خدمت رسانی به مردم، به ویژه در مناطق محروم و حاشیه شهرها ایجاد شود. در همین راستا نیروها و جریان های انقلابی با ورود به میدان در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی، چنان خوش درخشیدند که بارها مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با مسئولان و مردم، نقش گروه های جهادی را نقشی بنیادین برای پیشرفت و توسعه کشور  بیان فرمودند.

پیام رهبر فرزانه انقلاب نیز در سال ۹۸ خطاب به جهادگران با این مضمون خونی تازه را در رگ های این گروه ها جاری کرد. معظم له فرمودند: «کارتان با ارزش است. سپاس امثال من حق آن را ادا نمی کند. سپاس خدا بر شما باد. شکرالله مساعیکم»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi