شناسه خبر : 90483
چهارشنبه 11 خرداد 1401 , 09:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به صورت چهره به چهره با 50 ایثارگر شهر ارطه قائمشهر دیدار کرد.
 
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با 50 ایثارگر قائمشهر
سعید کهن‌سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران سه‌شنبه 10 خرداد ماه پس از دیدار چهره به چهره (ملاقات عمومی) با بیش از 50 تن از خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران که در شهر ارطه قائمشهر برگزار شد، طی گفتگویی با بیان اینکه سیاست بنیاد در امر تکریم جامعه معزز ایثارگری، ارائه خدمت بی‌منت و تسریع در روند پاسخگویی است اظهار کرد: به دلیل کهولت سن والدین عزیز شهدا و شرایط جسمی بعضی از جانبازان عزیز، ملاقات عمومی را در نقاط روستایی برگزار می‌کنیم تا قبل از اینکه ایثارگر برای دریافت خدمات به بنیاد مراجعه کند ما به ایثارگر مراجعه کنیم.
 کهن‌سال گفت: ما در حوزه خدمت‌رسانی وظیفه داریم در جمع صمیمی خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان حضور پیدا کنیم تا از نزدیک به صورت گفتمان دوطرفه، مشکلات ایثارگران را شناسایی کرده و با نهایت احترام و تکریم دغدغه‌های آنان را پیگیری و رسیدگی کنیم.
مدیرکل بنیاد مازندران با اشاره به اینکه ملاقات عمومی با ایثارگران عزیز را در سه‌شنبه‌های هر هفته در ستاد استان و شهرستانهای تابعه (در روستاها و بخش های همجوار) برگزار می‌کنیم عنوان کرد: بیشترین درخواست و دغدغه مراجعان در ملاقات عمومی مربوط به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر بوده است.
کهن‌سال اظهار کرد: برای حل مشکل اشتغال فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران نیازمند یک هم‌افرایی جمعی هستیم و دستگاههای اجرایی با عمل به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص جهاد تبیین، برای رفع مشکل اشتغال این عزیزان با یک نگاه جهادی ورود پیدا کنند.
کهن‌سال پیش از ملاقات عمومی با ایثارگران عزیز، در گلزار شهدای شهر ارطه ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه به ارواح مطهر شهدا، با آرمانهای والای شهیدان تجدید میثاق کرد.  
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از دیدار چهره به چهره با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، به اتفاق رئیس بنیاد قائمشهر و شهردار شهر ارطه با حضور در منزل یادگار هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز 70 درصد «احمد مهدوی»، ضمن تکریم و تجلیل، مشکلات این جانباز عزیز را در بخش درمان و ... از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
کهن‌سال در شهرستان قائمشهر با حضور در بیت شهیدان والامقام «سعید، سعادت و سیامک طبری»، با مادر صبور و مقاوم این شهیدان گرانقدر دیدار و سپس از جانباز سرافراز 70 درصد «صادق مهر پویان» عیادت کرد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi