شناسه خبر : 90556
دوشنبه 16 خرداد 1401 , 10:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار رییس بنیادبا خانواده ایثارگران شهرستان سراب

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه 12 خرداد ماه در ادامه بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی به نمایندگی از هیئت دولت وارد شهرستان سراب در استان آذربایجان شرقی شد و با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دیدار قاضی زاده هاشمی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان سراب/تأکید رئیس جمهور بر دیدار اعضای هیئت دولت با ایثارگران

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در شهرستان سراب با مادر شهیدان «سید داود و سید حجت علوی» و جانباز «سید مهدی علوی» دیدار و از صبر، استقامت و ازخودگذشتگی خانواده معظم شهدا تجلیل کرد.
معاون رئیس جمهور در این دیدار گفت: رئیس جمهور محترم بر دیدار همه اعضای دولت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سفرهای استانی تأکید دارند و خوشبختانه معمولاً برنامه ثابت بسیاری از اعضای کابینه دیدار و گفت‌وگو با خانواده معظم شهدا در این سفرها است.
وی در این دیدار تأکید کرد: نیازمند دعای والدین شهدا هستیم و امیدواریم بتوانیم به وظایف خود در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران عمل کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با جانباز بصیر «پرویز اولادخداقلی» توضیحاتی درباره واگذاری خودرو به جانبازان ارائه کرد و گفت: امیدواریم با تصویب آیین‌نامه و همکاری خودروسازان مصوبه واگذاری 10 هزار خودرو به ایثارگران با رعایت اولویت‌های قانونی محقق شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و ایثارگران تجلیل کرد.
قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به شهرستان سراب با حضور در گلزار مطهر شهدا و قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل به مقام شامخ شهدای شهرستان سراب ادای احترام کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi