شناسه خبر : 90559
دوشنبه 16 خرداد 1401 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردم همراهی خوبی با دولت دارند

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز پنجشنبه 12 خرداد ماه در بیست و سومین سفر استانی دولت مردمی به نمایندگی از هیئت دولت به شهرستان سراب سفر کرده است در شورای اداری این شهرستان حضور یافت و بر پیگیری مشکلات این شهرستان تأکید کرد.
 
مهم‌ترین دغدغه رئیس‌جمهور همراهی و رعایت حال مردم و حرکت کشور به سمت رشد اقتصادی است/مردم همراهی خوبی با دولت دارند

 دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم شهرستان سراب، گفت: آیت‌الله رئیسی وظیفه جدی و اصلی خود را دیدار و همراهی با مردم و شناخت مصائب و مشکلات آنها از نزدیک می‌دانند. با اینکه نقش مستقیمی در موضوعات اقتصادی ندارم اما گواهی می‌دهم که مهمترین دغدغه رئیس جمهور انجام اصلاحات صحیح، حرکت کشور به سمت رشد اقتصادی و عدالت با رعایت حال و وضعیت مردم است.
وی با بیان اینکه برخی ریل‌گذاری‌ها و اقدامات گذشته دچار اشکال بوده و اصلاح آنها با تکانه‌هایی همراه است، افزود: مردم باور داشته باشند که دولت خدمتگزار صدیقی است و خوشبختانه در 9 ماهه گذشته مردم همراهی خوبی با دولت داشته‌اند که نمونه آن را در اختلال در سامانه سوخت و اجرای بسته اقتصادی جدید مشاهده می‌کنیم. رئیس جمهور در مورد مسائل فرهنگی مانند موضوع عفاف و حجاب نیز دغدغه مند است و به آن توجه دارد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به مشکلات و پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان سراب گفت: همه این مشکلات و موارد لازم تا حد امکان در نشست شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور ارائه خواهد شد و مکاتبات لازم نیز پس از این سفر با مسئولان انجام خواهد شد.
قاضی‌زاده افزود: پروژه‌های نیمه تمام در دو بخش بالای 50 درصد پیشرفت و زیر آن دسته بندی شده است و ساز و کاری برای تکمیل آنها تدوین شده است و باید در جلساتی با حضور معاون رئیس جمهور بررسی و تصمیم‌گیری شود و امیدواریم تصمیمات خوبی در مورد سراب اتخاذ شود.
وی در مورد مشکلات ایثارگران در این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: دغدغه‌های ایثارگران از جمله بیمه درمانی و ساماندهی گلزار مطهر شهدا پیگیری می‌شود و امیدواریم این مسائل با حمایت دولت و مجلس مرتفع شود.
در پایان نشست شورای اداری از خانواده معظم شهید «مهدی داودی»، شهید «یعقوب شکاری» با اهدای لوح تجلیل شد.
معاون رئیس جمهور در ادامه سفر به شهرستان سراب همچنین از طرح تولید «آلومینا از نفلین سینیت» نیز بازدید کرد.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi