شناسه خبر : 91329
پنجشنبه 16 تير 1401 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معرفی۱۸۰ هزار ایثارگر برای دریافت مسکن

در دیدار ویدئوکنفرانسی رئیس بنیاد شهید با ایثارگران استان‌های زنجان، گیلان و چهارمحال و بختیاری؛

قاضی‌زاده هاشمی گفت: برای مشکل مسکن ایثارگران با وزارت راه و شهرسازی توافقاتی انجام داده‌ایم و تاکنون ۱۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری برای دریافت مسکن معرفی شده‌اند که البته زمان تحویل آن مشخص نیست.

۱۸۰ هزار ایثارگر برای دریافت مسکن به وزارت راه و شهرسازی معرفی شدند

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (سه‌شنبه) در ادامه دیدار‌های ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان‌های زنجان، گیلان و چهارمحال و بختیاری پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان پرداخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز خرسندی از توفیق حضور در میان ایثارگران و خانواده‌های آنها، اظهار داشت: اجرای قانون باید به گونه‌ای باشد که در حق ایثارگران اجحافی صورت نگیرد. ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر مشکلات ایثارگران هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی درباره برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکل مسکن جامعه ایثارگری اظهار کرد: برای مشکل مسکن ایثارگران با وزارت راه و شهرسازی توافقاتی انجام داده‌ایم و تاکنون ۱۸۰ هزار نفر از جامعه ایثارگری برای دریافت مسکن معرفی شده‌اند که البته زمان تحویل آن مشخص نیست.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ویدئوکنفرانسی حضور داشتند و به بیان نکات و راهکار‌هایی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان‌های مذکور پرداختند.

محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران که این نشست با هماهنگی این اداره‌کل برگزار شد درباره دلیل بررسی مشکلات ایثارگران سه استان در یک دیدار ویدئو کنفرانسی، گفت: رویکرد این دیدار‌ها حل مشکل یا ارائه پاسخ اقناعی است و بخش عمده‌ای از موارد توسط معاونان تخصصی بنیاد پاسخ داده شد. پرونده حدود ۱۷ نفر از پنج استان نیز نیازمند بررسی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که در این جلسه به مشکلات ۱۰ نفر از استان‌های زنجان، گیلان و چهارمحال و بختیاری پرداخته شد و مشکلات هفت نفر دیگر از استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مجازی دیگری با حضور قاضی‌زاده هاشمی بررسی خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با «سیدعلیرضا حسینی» فرزند شهید و «محرمعلی مرادی کشک‌آبادی» جانباز ۱۵ درصد از استان زنجان، «محمدتقی، ولی زاده» فرزند شهید، «علیرضا اقبال شیرایه» جانباز ۳۰ درصد، «سکینه شفیعی‌پور» همسر جانباز متوفی، «علی حسین‌پور» فرزند شهید و «محمد حاجتی» فرزند شهید از استان گیلان و همچنین «عباس صفوی» فرزند شهید، «سیدمهدی میرصالحی بروجنی» فرزند شهید و «لیلا امینی» همسر جانباز متوفی از استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
خودشان گفتند 180 هزار معرفی کردیم ولی فعلا مشخص نیست !!!!!!!!!! یعنی کشک و حرف بدون عمل
باسلام واحترام
گفتن ۱۸۰۰۰۰نفر بدون مسکن از ایثارگران را جهت خانه دارشدن معرفی کزدن
والا بنده ثبتنام کردم ولی هنوز اسمم نیامده
چه کسان را معرفی کردن باز هم خدامیداند
مگر ما جز این کشور نیستیم
قبول کنید در دنیا ودر کل جهان
درمانده تر از ما از لحاظ مالی ومسکن وجود ندارد
چرا کسی به فریاد ما نمیرسد
ش...لطفا پیگیری بفرمایید
باتشکر فراوان
با سلام و احترام حضور محترم جناب آقای قاضی زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید. اینجانب سید مهدی میرصالحی بروجنی طی درخواست از شما تقاضای بازرسی برای پرونده های قضایی خود را داشتم و همانطور که میدانیدهم اکنون در اردوگاه اسد آباد تحمل حبس مینمایم و برای صحبت و مواجهه با بازرس و رابطین وضابتین پرونده ها و شکات در غیبت بعد از مرخصی هستم .خواهش مندم دستورات لازم را جهت تسریع در این مورد مبذول فرمایید .باتشکر
با سلام و احترام، همانگونه که اطلاع دارید رهبر معظم انقلاب، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب عفو عموم و گسترده ای به زندانیان اعطا نموده و باعث شادی ملت ایران به ویژه ایثارگران شدند ،چون پس از عفو سال ۱۳۹۷ هر سال مردم منتظر بودند و بعد از اینکه خبری نمیشد تقصیر وعلت را اعتراض خانواده شهدا می‌گفتند و دهان به دهان میچرخاندند، ولی امسال رهبر عزیز باعث کوری و لال شدن دشمنان داخلی و خارجی خانواده شهدا شدند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi