شناسه خبر : 91597
سه شنبه 28 تير 1401 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشکسوتان اجازه ندادند کشور جولانگاه بیگانگان شود

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: امروز کشور در اوج اقتدار قرار دارد و این را مدیون تلاش ملت از جمله پیشکسوتان جهاد و شهادت است که نگذاشتند کشور جولانگاه بیگانگان شود.

 

پیشکسوتان جهاد و شهادت اجازه ندادند کشور جولانگاه بیگانگان شودحجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی»، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان عقیدتی سیاسی‌های منطقه اصفهان در مرکز آموزش توپخانه اصفهان، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر، اظهار داشت: ولایت امیرالمومنین (ع) همگانی، همه‌زمانی و همه‌مکانی است. یعنی تمام نسل‌ها، در تمام عصر‌ها و در سراسر جهان موظف به پذیرش ولایت حضرت علی (ع) هستند در غیر آن صورت خود را از یک نعمت بزرگ آسمانی محروم کرده و خسرالدنیا والاخره خواهند شد.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و این را مدیون تلاش‌ها و خدمات خستگی ناپذیر ملت، از جمله پیشکسوتان است. پیشکسوتان جهاد و شهادت نگذاشتند کشور جولانگاه بیگانگان شود. پیشکسوتان، ملت ایران را در دنیا سربلند و مردم ما را به عنوان یک ملت قهرمان به جهان معرفی کردند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi