شناسه خبر : 91667
شنبه 01 مرداد 1401 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خراسان جنوبی؛ رتبه نخست چاپ کتاب با موضوع دفاع مقدس

سرهنگ «فلاحی» با اشاره به چاپ ٣۴ عنوان کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی طی سال گذشته، گفت: خراسان جنوبی سال گذشته در حوزه چاپ کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

 

خراسان جنوبی رتبه اول تولیدات کتاب کودک و نوجوان دفاع مقدس کشور را کسب کردسرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی در گفت‌وگویی در بیرجند، اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی، سال گذشته تعداد ٧٨ عنوان کتاب مکتوب و صوتی در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس، از جمله خاطرات ایثارگران، شهدا و تاریخ شفاهی آن‌ها را تدوین و چاپ کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی با بیان این‌که ٣۴ عنوان از این کتاب‌ها در حوزه کودک و نوجوان است، افزود: استان خراسان جنوبی، سال گذشته در حوزه چاپ کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس، رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی، هنری و ادبی استان خراسان جنوبی، بیان داشت: امید است با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با این حوزه، شاهد تولید آثار ارزشمندی در زمینه ادبیات دفاع مقدس باشیم.

سرهنگ فلاحی اضافه کرد: خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس نقشی ارزشمندی داشته و نیاز است که مجموعه رویدادهایی که در این دوران در استان و یا توسط رزمندگان آن شاهد بوده‌ایم، به‌خوبی ثبت، ضبط و به جامعه منتقل شوند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi