شناسه خبر : 91774
سه شنبه 04 مرداد 1401 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخشش سپاه عاشورا در جشنواره مالک‌اشتر

سپاه «عاشورا» استان آذربایجان شرقی موفق به کسب عنوان بیش‌ترین رشد در بین سپاه‌های استانی در پنج سال اخیر شد.

 

سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر که در هفته جاری با حضور رده‌های برتر سپاه برگزار شد، عنوان بیش‌ترین رشد در بین سپاه‌های استانی در پنج سال اخیر را کسب کرد.

در همین راستا سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سردار سرتیپ‌دوم «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا تقدیرنامه‌ای ارسال کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و بر اساس ارزیابی انجام شده مبتنی بر فرایند اشراف فرماندهی کل سپاه در وضعیت و عملکرد سال 1400، مفتخر به کسب عنوان «بیش‌ترین رشد در بین سپاه‌های استانی در پنج سال اخیر» در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه گردیده‌اید. بدیهی است این موفقیت مرهون تلاش و نقش مؤثر مدیریت راهبردی جنابعالی و کارکنان پر تلاش آن فرماندهی می‌باشد.

بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش بی‌وقفه و مجاهدانه شما اعلام می‌دارم. ان‌شاءالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) موفق و مؤید باشید.

درخشش سپاه عاشورا در جشنواره مالک اشتر

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi