شناسه خبر : 92029
چهارشنبه 12 مرداد 1401 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام انجمن همسران شهدای استان فارس برای شهدای خان طومان

انجمن همسران شهدای استان فارس در پیامی بازگشت غرورآفرین و افتخارآمیز پیکر مطهر و جاودانه پیرو راستین مکتب ابی عبدالله (ع) رزمنده دلاور اسلام، سردار بی سر حاج «عبدالله اسکندری» را پس از هشت سال فراق از وطن تبریک و تسلیت گفت.

 

در پی تفحص و شناسایی پیکر مطهر سردار شهید حاج «عبدالله اسکندری» و 4 شهید مدافع حرم دیگر از استان‌های مازندران، البرز انجمن همسران شهدای استان فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این پیام آمده است:

 بسم رب‌الشهداء والصدیقین

وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.

صبر و پایداری فرزندان مقاوم سرزمین ایران اسلامی، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت و از خودگذشتگی را از امام شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان، حضرت زینب کبری (س) آموختند.

و امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار، سر از پا نمی شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه ی جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.

انجمن همسران شهدای استان فارس، بازگشت غرور آفرین و افتخار آمیز پیکر مطهر و جاودانه ی پیرو راستین مکتب ابی عبدالله (ع) رزمنده دلاور اسلام، سردار بی سر حاج عبدالله اسکندری پس از هشت سال فراق از وطن وهمزمان با دهه محرم و در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به ملت شریف و انقلابی استان فارس به‌ویژه مردم غیور و شهید پرور سومین حرم اهل بیت (ع) و خانواده معظم و اخوی گرامیشان و همسر و فرزندان صبور و متعهدایشان تبریک و تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند بزرگ برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده آرزوی بهروزی و سلامت مسئلت داریم.

باشد که با بازگشت افتخار آفرین این فرزند سرافراز ملت ایران که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به درجه شهادت نائل آمد؛ شاهد پایداری و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی و  مقاومت اسلامی در جهان اسلام در تمامی عرصه ها باشیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi