شناسه خبر : 92644
چهارشنبه 02 شهريور 1401 , 15:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام استاندار جدید ایلام به مقام شامخ شهدا

استاندار ایلام در ابتدای سفر یکروزه خود به شهرستان بدره که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انجام شده است به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

 

 

حسن بهرام‌نیا روز دوشنبه و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای شهر بدره، یاد و خاطره شهدای انقلاب و نظام اسلامی در این شهر را گرامی داشت.

استاندار ایلام گفت: عزت و اقتدار میهن اسلامی ما به برکت جانفشانی‌های شهدای سرافراز حاصل شده است و ما باید ادامه دهندگان راه این عزیزان باشیم.

وی افزود: خدا را شاکریم که بار دیگر به شهری که گرانیگاه دوران دفاع مقدس است سفر کرده‌ایم، شهری  که اکنون به محلی برای تردد زائران عتبات تبدیل شده است.

استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در خصوص تبدیل بخش بدره به شهرستان در سال‌های گذشته افزود: ارتقا به شهرستان نیازمند زیرساخت‌هایی است و باید با کمک همه‌ مسوولان و همدلی مردم، تمامی ظرفیت‌های شهرهای تازه تاسیس استان چون شهرستان بدره توسعه یابد تا حداقل خواسته مردمان این دیار در راستای رسیدن به طراز فرهنگی و اجتماعی محقق شود.

بهرام نیا با اشاره به تعیین مدیران دولت در استان یادآور شد: نسبت به سایر نقاط کشور جلوتر و موفق تر عمل کرده‌ایم و حداکثر تا یک ماه آینده ترکیب مدیران تکمیل خواهد شد.

در این سفر تعدادی از مسوولان استانی و شهرستان بدره، استاندار ایلام را همراهی می‌کنند.


استاندار ایلام به مقام شامخ شهدای بدره ادای احترام کرد


استاندار ایلام به منظور افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه گردشگری خدماتی و راه به شهرستان بدره سفر کرده است.

افتتاح پروژه برق رسانی به‌منطقه گردشگری رماوند، افتتاح سالن ورزش‌های رزمی، افتتاح ساختمان اداره گاز، مجتمع اقامتی و تفریحی وگردشگری ارشت و بهره‌برداری از جاده ارتباطی قاضی‌خان - بدره از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یکروزه به شمار می‌رود.

بازدید از سد انحرافی ماژین و سد سیکان، کارخانه استیل نورد، پروژه چهارخطه کردن محور دره شهر به پلدختر، دیدار با خانواده شهدا و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار ایلام به شهرستان دره شهر است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi