شناسه خبر : 92660
شنبه 05 شهريور 1401 , 08:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برپایی میز خدمت بنیاد شهیدبرای ایثارگران اردبیل

معاونان و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با هفته دولت و در آستانه سفر معاول رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان اردبیل با ایثارگران این استان به‌صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کرده و پاسخ‌های مناسب ارائه کردند.
 
برپایی میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل همزمان با هفته دولت

 میزخدمت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با هدف رفع مشکلات ایثارگران، با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران ستادی بنیاد برپا شد.
در این دیدارهای چهره به چهره که در آستانه سفر استانی دکتر قاضی‌زاده هاشمی به استان اردبیل صورت گرفت مدیران کل ستادی بنیاد با ایثارگران این استان دیدار و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کردند.
خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران استان اردبیل نیز که از طریق یک فراخوان در جریان این سفر و گفت‌وگوی بی‌واسطه با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته‌اند، در این دیدارها سؤالات و درخواست‌های خود را بی‌واسطه مطرح کردند.
در میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل علاوه بر دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان، محمدحسن علی نقیان افجه‌ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران، سعید عطاری مدیرکل مصدومین شیمیایی، سردار حسن زاده مدیرکل اشتغال و کارآفرینی و نمایندگان دیگر بخش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به درخواست‌های مراجعه کنندگان در استان اردبیل پاسخ دادند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi