شناسه خبر : 92694
شنبه 05 شهريور 1401 , 11:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان صدا و سیم

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از آغاز فرایند تبدیل وضعیت ایثارگران و فرزندان آن‌ها در این سازمان خبر داد.

 

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان صدا و سیما اجرایی می‌شود«پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه صدا و سیما مکلف به اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران است، اظهار داشت: حدود شش هزار نفر از ایثارگران در سازمان صدا و سیما با روابط استخدامی مختلف شامل پیمانی، شرکتی، خرید خدمات و قرارداد تبصره چهار مشمول تبدیل وضعیت می‌شوند؛ لذا به تدریج و با تأمین منابعی که دولت موظف به تأمین آن‌ها است اقدام به تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران خواهیم کرد.

وی افزود: دولت در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موظف شده است که منابع مالی تبدیل وضعیت ایثارگران را تأمین کند؛ اما تاکنون تأمین منابع انجام نشده است؛ اما خود را موظف می‌دانیم با استفاده از منابع سازمان این اقدام را هر چه سریع‌تر پیش ببریم. فعلاً با در نظر داشتن چند معیار در مورد کارکنان پیمانی این کار آغاز شده است و به زودی به نتیجه خواهد رسید و در مورد سایر کارکنان موضوع اولویت شغل، الگوی نیروی انسانی و تأمین منابع در نظر گرفته می‌شود.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به ضرورت اجرای قوانین، گفت: ممکن است در مورد این موضوع نظراتی داشته باشیم؛ ولی چون به قانون تبدیل شده و یک سند محوری است موظف به اجرای آن هستیم و آن را پیش خواهیم برد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi