شناسه خبر : 92743
دوشنبه 07 شهريور 1401 , 07:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان «محمدجعفری» آسمانی شد

مرحوم «حاج فرج محمدجعفری» پدر شهیدان «عبدالمجید و محسن محمدجعفری» از شهدای استان خوزستان در دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مرحوم «حاج فرج محمدجعفری» پدر شهیدان والامقام «عبدالمجید و محسن محمدجعفری» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخار آفرینش در 5 شهریور ماه ۱۴۰۱ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک پدر شهیدان والامقام در روز دوشنبه 7 شهریور تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت داشت.
گفتنی است شهید عبدالمجید محمدجعفری متولد دهم شهریور 1340 در سن 20 سالگی و در تاریخ بیست و پنج فروردین 1360 در عملیات صاحب الزمان(عج) به درجه رفیع شهادت نایل شد.
همچنین بسیجی دانش آموز شهید محسن محمدجعفری در سی خرداد 1347 دیده به جهان گشود و در بیست و هفت بهمن 1364 در سن 17 سالگی در عملیات والفجرهشت به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi