شناسه خبر : 92749
دوشنبه 07 شهريور 1401 , 09:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصدآسایشگاه ثارالله آسمانی شد

جانباز نخاعی" کریم محمدی " از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس پس از سال ها مجاهدت و تحمل آلام ناشی از مجروحیت، روز گذشته خلعت زیبای شهادت را بر تن کرد و روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست...

فاش نیوز - "کریم محمدی" جانباز 70 درصد نخاعی شامگاه روز گذشته یکشنبه هفتم شهریور ماه دعوت پروردگارش را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

 جانباز قطع نخاعی" کریم محمدی "، متولد 1340 از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس پس از سال ها مجاهدت و تحمل آلام ناشی از مجروحیت، روز گذشته خلعت زیبای شهادت را بر تن کرد و روح بلندش به ملکوت اعلی پیوست.

 جانباز محمدی که در اثر اضافه وزن بیش ازحد و بیماری های متعدد و عوارض مجروحیت، مدت ها بود در بیمارستان خاتم الانبیا تهران بستری بود، بالاخره دیروز بار سفر بسته و به دیار باقی رهسپار شد.

  به گزارش خبرنگار ما جانباز نخاعی کریم محمدی که در آسایشگاه جانبازان ثارالله تهران اقامت داشت، اصالتا" اهل بوکان بود. وی در منطقه کردستان توسط عوامل ضد انقلاب (کوموله و دموکرات) مورد حمله قرار گرفته و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

 این جانباز قطع نخاع کمری، از جانبازان فعال در مدیریت مرکز توانبخشی ثارالله به حساب می آمد و به عنوان جانبازی با اخلاق و معرفت شناخته میشد.

 قابل ذکر است جانباز شهید کریم محمدی از نیروهای سردار صلاحی از فرماندهان سپاه بود.

 پیکر مطهر این جانباز شهید هم اکنون در حال انتقال به آسایشگاه ثارالله تهران است که پس از وداع دوستان و همرزمانش، به موطن خویش یعنی بوکان انتقال خواهد یافت.

اینستاگرام
روحش شاد
خدا رحمتش کند
روحش شاد
روحش شاد.حیف جوانان رعنای مملکت که پر پر شدند
خداوند شفیع جاماندگان قافله عشق فرماید ،و گواه زجرهای امثال ما باشند شهادت چند باره اش مبارکباد.
روحش شادخداوندروح مبارکش راباشهدای صدراسلام مهشورگرداند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi