شناسه خبر : 92859
چهارشنبه 09 شهريور 1401 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «سوداگر» آسمانی شد

مرحومه «سکینه زاده گندم» مادر شهیدان والامقام «احمد و محمود سوداگر» از شهدای استان خوزستان در دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان والامقام «سوداگر» آسمانی شد
 مرحومه «سکینه زاده گندم» مادر شهیدان والامقام «احمد و محمود سوداگر» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش در سن 88 سالگی در 8 شهریورماه ۱۴۰۱ به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک مادر شهید والامقام امروز چهارشنبه 9 شهریور ساعت 18 در شهرستان دزفول از درب مسجد بهشت علی بطرف مزار قطعه شهدا تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت داشت.
گفتنی است شهید محمود سوداگر متولد دوم مردادماه 1340 در سن 25 سالگی و در تاریخ بیست و پنجم بهمن 1365 در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نایل شد.
همچنین شهید احمد سوداگر در بیست فروردین 1339 دیده به جهان گشود و در بیست و یکم بهمن ماه 1390 در سن 51 سالگی در اثر عوارض ناشی از جراحات دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi