شناسه خبر : 92883
شنبه 12 شهريور 1401 , 11:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اهل بیت (ع) پرچمدار تبیین و روشن کردن راه حق بودند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام قمی گفت: اهل بیت (ع) پرچمدار تبیین و روشن کردن راه حق بودند، کسی که کار خطا یا کار درست می‌کند باید آن را بیان و حقیقت را روشن کنیم تا جامعه به سمت نورانیت حرکت کند.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه جمعه در گردهمایی دختران حسینی ویژه سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در مجتمع فرهنگی امیرالمومنین (ع) مشهد، اظهار داشت: کسی که کار خطا یا کار درست می‌کند باید بیان کرده و حقیقت را روشن کنیم تا جامعه به سمت نورانیت و آنچه که سیدالشهدا (ع) می‌خواست، حرکت کند. باید ادامه دهنده خط و راه امام حسین (ع) باشیم.

حجت‌الاسلام قمی افزود: اهل بیت (ع) پرچمدار تبیین و روشن کردن راه حق بودند. حضرت رقیه (س) نیز در خرابه شام کاخ ابرقدرت آن زمان را خراب کرد. باید درباره فرهنگ حسینی و مجاهدت‌های روشنگرانه حضرت زینب (س) و رقیه با جامعه حرف بزنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یاری ولی خدا از نشانه‌های ایمان است و حضور در اربعین نصرت ولی خدا است مؤمن دوست دارد ولی خدا را یاری کند و این یاری در اربعین تحقق می‌یابد.

حجت‌الاسلام قمی افزود: امام حسین (ع) همه هستی و توان خود را پای دین خدا آورد تا مردم را از تباهی و ظلمت به سوی نور هدایت کند.سیدالشهدا (ع) و خانواده‌اش از خودگذشتگی کردند و جان خود را فدا کردند تا ما بیدار شویم و از ذلالت خارج شویم.خانواده امام حسین (ع) در اسارت جنگیدند و با روشنگری، باطن یزیدیان را روشن کردند.امام حسین (ع) فرمود امثال من با امثال یزید بیعت نمی‌کند. اگر می‌خواهیم مثل آن حضرت باشیم نباید زیر بار زور یزیدیان عالم برویم.

منبع: دفاع‌پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi