شناسه خبر : 92949
سه شنبه 15 شهريور 1401 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمار قابل تأمل رسانه فلسطینی:

۷۲۰۰ عملیات مقاومت طی ۸ ماه در کرانه باختری انجام گرفته است

آمار قابل تامل رسانه فلسطینی: 7200 عملیات مقاومت طی 8 ماه در کرانه باختری انجام گرفته است

یکی از رسانه‌های فلسطینی خبر داد طی هشت ماه گذشته از سال میلادی جاری، بیش از ۷هزار و ۲۰۰ عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری انجام گرفته که با حسابی سرانگشتی به‌معنای انجام ۳۰ عملیات در هر روز است.

پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطینی شهاب در گزارشی در این رابطه نوشت: روند عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری در سال جاری میلادی با ضرب‌آهنگی سریع در ادامه انجام است به‌نحوی که از اول سال جاری میلادی 2022 تا امروز 7 هزار و 216 عملیات مقاومت به انجام رسیده است که 413 عملیات قهرمانانه تیراندازی بوده است.

براساس آمار تهیه‌شده توسط این پایگاه اطلاع‌رسانی در ماه ژانویه 623 عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری انجام گرفته است که 28 مورد از آن تیراندازی و عملیات مسلحانه بوده است.

این روند در ماه فوریه افزایش زیادی پیدا کرد به‌نحوی که شاهد 835 مورد عملیات مقاومت بود که 52 مورد آن تیراندازی و مسلحانه بوده است.

در ماه مارس سومین ماه میلادی نیز 821 عملیات مقاومت به ثبت رسید که 52 مورد آن تیراندازی بود.

ماه آوریل نیز با ثبت یک‌هزار و 510 مورد عملیات مقاومت که 76 مورد آن عملیات تیراندازی بود، یکی از پربرخوردترین ماه‌های سال جاری را به ثبت رساند.

ماه مه نیز دست‌کمی از ماه آوریل نداشت و یک‌هزار و 358 عملیات مقاومت از جمله 57 عملیات تیراندازی در آن به ثبت رسید.

ماه ژوئن شاهد 649 مورد عملیات مقاومت بود که 31 مورد آن تیراندازی به‌سوی صهیونیست‌ها را شامل شد.

ماه جولای 588 عملیات مقاومت و 44 عملیات تیراندازی را شاهد بود در حالی که ماه گذشته میلادی اوت 832 مورد عملیات مقاومت در آن به انجام رسید که 73 مورد آن مسلحانه و تیراندازی به‌سوی نظامیان صهیونیستی بود.

در این بین ماه سپتامبر (ماه جاری میلادی) شاهد شدت گرفتن ضرب‌آهنگ مقاومت در کرانه باختری است که یکی از نمادهای آن ثبت 7 مورد درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در یک شب بود.

در این بین طی 24 ساعت گذشته نیز 14 مورد اقدام مقاومت نیز در نقاط مختلف کرانه باختری به ثبت رسیده است و 8 صهیونیست که اکثر آنها نظامی بودند نیز در 7 عملیات مسلحانه زخمی شدند.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi