شناسه خبر : 93072
یکشنبه 20 شهريور 1401 , 13:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید سرزده فرماندار از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل

بازدید سرزده فرماندار  از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل

دکترقاسم عزیززاده گرجی فرماندار شهرستان بابل به طور سرزده از اداره بنیاد بابل بازدید و با حضور در دفتر رئیس با علی اصفهانی‌رمی سرپرست بنیاد بابل دیدار وگفتگو نمودند.
دراین بازدید علی اصفهانی رمی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل گزارش مبسوطی از روند برنامه ریزی رزمایش دیدار 29 شهریور  ارائه نمودند.       
درادامه دکتر عزیززاده گرجی فرماندار شهرستان بابل از خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران به عنوان سرمایه‌ای بزرگ برای کشور یاد کرد و گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران باید در جهت ارائه هرچه بیشتر خدمات به این عزیزان تلاش کنند.   
خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که از هستی خود گذاشتند از امور مقدس و خداپسندانه می باشد چرا که این عزیزان حق بزرگی به گردن همه مردم و مسئولین دارند. وی همچنین از پرسنل خدوم این بنیاد خواستار تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و سعه صدر در برخورد و ارائه خدمات شد.

منبع: آریا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi