شناسه خبر : 93076
دوشنبه 21 شهريور 1401 , 09:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرکشی جهادی مدیرکل بنیاد شهید ایلام از موکب های اربعین حسینی

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از موکب های اربعین حسینی(ع) بازدید و در جریان مسائل و مشکلات زوار کربلای معلی قرار گرفت.

 

بر اساس این گزارش، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جریان بازدید خود که به منظور بررسی وضعیت‌ موکب های شهدای شهرستان‌های ملکشاهی، مهران و دهلران در روز شنبه ۱۹ شهریورماه صورت گرفت پس از حضور در موکب این ها  از موکب بزرگ دهلران و شهدای روستای بیشه نیز بازدید کرد.

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید ایلام در جریان این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه و لطیف صادقی فرماندار شهرستان دهلران او را  همراهی می کردند، ضمن بررسی نیازمندی‌های موکب‌های مستقر در منطقه و عرض خداقوت به خادمین اربعین حسینی(ع) از تلاش های آنان در ارائه خدمات به زوّار عتبات عالیات تقدیر و برلزوم رفع نیازمندی‌های موکب ها جهت رسیدگی بهتر به زائرین تاکید کرد.

اسدی در جریان این سفر پس از بازدید از تابلوهای تمثال مبارک شهدا روستای بیشه دراز و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه دهلران در مسجد روستا با اهالی آن گفتگو و از مهمان نوازی آنها در راستای خدمت به زوار اربعین حسینی (ع) تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین در جریان این بازدید به صورت چهره به چهره با جمعی از ایثارگران نیز ملاقات کرد و به درخواست ها، مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi