شناسه خبر : 93195
سه شنبه 29 شهريور 1401 , 09:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت مامور نیروی انتظامی جیرفت حین مأموریت

فرماندار جیرفت از شهادت ستوان دوم سجاد محمدی‌سلیمانی مامور پاسگاه انتظامی اسفندقه شامگاه یکشنبه خبر داد.

 

مامور نیروی انتظامی جیرفت

شهادت مامور نیروی انتظامی جیرفت حین مأموریت

احمد بلندنظر اظهار کرد: نیروهای انتظامی پاسگاه بخش اسفندقه جیرفت با هدف کنترل عبور و مرور در محور مواصلاتی بخش اسفندقه و برقراری بهتر امنیت اقدام به راه‌اندازی تور ایست و بازرسی کردند که حین این گشت، ستوان دوم سجاد محمدی‌سلیمانی توسط راننده یک خودرو زیر گرفته می‌شود و به شهادت می‌رسد.

فرماندار جیرفت از تشکیل جلسه شورای تامین این شهرستان صبح امروز با دستور کار این حادثه و برای بررسی بیشتر جزئیات این حادثه خبر داد و افزود: پس از بررسی میدانی صورت گرفته توسط اعضای شورای تامین، شهادت این مامور خدوم انتظامی تایید و رسما اعلام شد.

فرماندار جیرفت با اشاره به رشادت نیروهای انتظامی در برقراری امنیت مردم در جای‌جای کشور تصریح کرد: نیروهای پلیس جیرفت هم با از خودگذشتگی در شرایطی سخت با توجه به گستردگی شهرستان جیرفت در راه برقراری نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

بلندنظر با تسلیت شهادت ستوان دوم سجاد محمدی‌سلیمانی به مردم شهرستان دارالولایه جیرفت، شهادت این مامور عزیز و جان‌برکف انتظامی را به خانواده آن عزیز تبریک و تسلیت گفت.

منبع: اقتصاد24
اینستاگرام
درمقابل شهادت یک نفر ایرانی باید 100 نفر دشمن نفله شود.
تمام.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi