شناسه خبر : 93509
یکشنبه 10 مهر 1401 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کشف محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در سیستان و بلوچستان

 

اختصاصی| کشف محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در سیستان و بلوچستان

با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، محموله سنگین سلاح و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران، در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

«مهدی شمس‌آبادی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در این ارتباط در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: این محموله پیرو رصد اطلاعاتی دقیق سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و عوامل آن نیز دستگیر شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این عملیات 90 قبضه سلاح و 60 هزار انواع مهمات کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه این سلاح‌ها با قصد ضربه زدن به مردم و ایجاد ناامنی در حال ورود به کشور بود، تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی تمام تحرکات دشمنان علیه کشور را زیر نظر دارند و قبل از اینکه دشمنان بخواهند اقدامی انجام دهند در تور اطلاعاتی آنها گرفتار خواهند شد.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi