شناسه خبر : 93733
شنبه 16 مهر 1401 , 10:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امام جمعه شهرری: آشوبگران، دنبال از بین بردن ایران هستند

امام جمعه شهرری گفت: موضوع حجاب و مرگ یک بانو نیست، وقتی قرآن آتش می‌زنند، ناامنی ایجاد می‌کنند و مسجد تخریب می‌کنند، انسان احساس می‌کند که این‌ آشوبگران، فریب خوردگان هستند که دنبال از بین بردن ایران هستند و نه حتی جمهوری اسلامی.

امام جمعه شهرری: آشوبگران، دنبال از بین بردن ایران هستند

حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرری با بیان اینکه با تحرکات دشمن نباید مقابل هم قرار بگیریم، اظهار کرد: شیعه و سنی دشمن مشترکی دارند که اگر این دشمن مسلط شود به هیچ کدام از شیعیان و سنی ها رحم نمی کند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان گفت: برای دشمن بلوچ و کُرد فرقی نمی کند لذا نباید اجازه دهیم دشمن در صفوف ما خللی ایجاد کند.

امام جمعه شهرری در ادامه به بیانات اخیر رهبری در جمع دانشجویان افسری اشاره کرد و افزود: این بیانات فصل الخطاب بود و مهمترین نکته آن، این بود که پشت اغتشاشات بی شک دست خارجی قرار دارد اما خیلی ها نمی خواهند این موضوع را بپذیرند. 

حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: طبق بیانات رهبری، دست داشتن آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، عربستان سعودی و برخی ایرانیان خائن و خارج نشین در موضوع اغتشاشات اخیر مشهود است.

وی بیان کرد: موضوع حجاب و بدحجابی و مرگ یک بانو نیست؛ قرآن آتش می زنند، ناامنی ایجاد می کنند و مسجد و حسینیه تخریب می کنند و انسان احساس می کند که این ها فریب خوردگان هستند که دنبال از بین بردن ایران هستند و نه حتی جمهوری اسلامی.

امام جمعه شهرری یادآور شد: مظلومیت نیروی انتظامی و بسیج نکته دیگری بود که رهبری به آن اشاره کردند؛ وقتی پلیس را مجروح می کنند و خودروی آن را به آتش می کشند؛ اینها مجرم هستند.

حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: مجموعه پلیس ۱۳ هزار شهید تقدیم امنیت ایران کرده است و آن چیزی که دشمن را عصبانی کرده این است که ما امنیت در کشور داریم.

وی اضافه کرد: ما قبول داریم که در ناآرامی های اخیر به پلیس ظلم شد؛ این را بدانید که امنیت تعطیلی ندارد و باید همه سال از فراجا تشکر کرد و مردم همواره در کنار پلیس هستند و خواهند بود.

امام جمعه شهرری با اشاره به راهپیمایی های مردمی طی روزهای گذشته در محکومیت آشوبگران، خواستار راهپیمایی سراسری مثل راهپیمایی ۹ دی در محکومیت اغتشاشات اخیر شد.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi