شناسه خبر : 93744
شنبه 16 مهر 1401 , 10:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آگاهی ملت و اقتدار ولایت، ضامن امنیت کشور

انقلاب اسلامی با وجود همه کارشکنی‌های داخلی و خارجی مانند سروی که در مقابل توفان‌ها سر خم می‌کند اما کمر نمی‌شکند، در طول بیش از چهار دهه از حیات خود همچنان به مدد نفس قدسی ولایت و اراده پولادین ملت، توانسته است بارقه‌های امید به تغییر در نظام نابرابر جهانی را شعله‌ور سازد تا رهین این حرکت بی‌نظیر، زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کند.

 

آگاهی ملت و اقتدار ولایت ضامن امنیت کشور حامد افروغ؛ پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357، در میان بهت و وحشت دنیای استکبار، اتفاقی بود که بیش از هر کسی، اندیشمندان جهان استکبار را به وحشت واداشت. وحشتی که در بروز انواع دشمنی‌ها و دسیسه‌ها تا تحریم‌ها و سنگ‌اندازی‌ها در راه رشد و تعالی ملت ایران حود را نشان می‌داد.

با وجود وحشتی که مستکبرین از انقلاب اسلامی داشتند اما اغلب هم دوام آن را متصور نبودند چرا که با وجود سلایق و فرق گوناگون در میان ایرانیان که بعضا صاحب نظر و عده برای اعمال سلایقشان بودند، تداوم انقلاب اسلامی آسان نمی‌نمود. وقوع فتنه‌های مختلف از دل جریانات سیاسی نفوذی و غیر نفوذی خود گواهی بود بر این نظریه که ایران جدید با وجود چندین کدخدا یارای مقابله با تفرق و چند دستگی را ندارد.

از ادعای گروهک منافقین، خلق عرب، خلق کرد، پان‌ترک‌ها، جدایی‌طلبان بلوچ گرفته تا دست و پا زدن‌های سلطنت‌طلب‌ها برای کسب قدرت و حکمرانی بر مردم ایران، همگی دال بر آن بود که این مولود تازه متولد شده مسیر سختی را برای حیات خود باید بپیماید. آنچه در میانه تحلیل‌ها و قدرت‌طلبی‌های فرق و نحل موجود مغفول مانده و مورد توجه قرار نگرفت، قدرت مردمی با بصیرتی برگرفته از تجربیات تلخ تاریخی بود که مانند طعام پخته، دیگر قصد خامی کردن و در دام فرق و نحل غیر الهی گرفتار آمدن را نمی‌پسندید.

ملت ایران پس از قرن‌ها مبارزه برای کسب استقلال سیاسی و بازیابی غرور شکسته خود، توانسته با تکیه بر اندیشه اسلامی، ققنوس‌وار از دل خروارها خاکستر تحقیر و سرشکستگی دوباره سربلند کرده و در مقابل قدرت‌های کهنه‌کار در استثمار و استعمار ملت‌ها بایستد، مقاومتی که مانند بهار، به گوش هر سرزمینی رسید، آنها را هم احیا کرد و دل‌های بسیاری را با انقلاب اسلامی همراه ساخت.

رستاخیز دل‌های سرزنده برای حیات بر اساس عزت و اقتدار، بزرگترین سرمایه ملت ایران در مواجهه با ملت‌ها شد تا از آنها نیز مریدانی برای نهضتی بسازد که نخ اعتبار اسکناس آن، تلاش برای آزاده زیستن و فقط از خدا ترسیدن است. انقلاب اسلامی با وجود همه کارشکنی‌های داخلی و خارجی مانند سروی که در مقابل توفان‌ها سر خم می‌کند اما کمر نمی‌شکند، در طول بیش از چهار دهه از حیات خود همچنان به مدد نفس قدسی ولایت و اراده پولادین ملت، توانسته است بارقه‌های امید به تغییر در نظام نابرابر جهانی را شعله‌ور سازد تا رهین این حرکت بی‌نظیر، زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت را فراهم کند.

بدیهی است که نه انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم و اقتدار ولایت از حرکت بایستد، و نه دشمن از دسیسه و کارشکنی دست بردارد، کمااینکه در دو سه هفته اخیر دوباره جبهه استکبار گرد آمده تا این‌بار از طریق مسائل قومیتی راهی برای ضربه زدن بیابد که البته با درایت ملت و صلابت رهبری این تیر نیز به سنگ خورد.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi