شناسه خبر : 93819
دوشنبه 18 مهر 1401 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهید زین‌الدین موضوع مرتبط با دفاع مقدس در «فصل شیدایی» است

«شاهچراغی» با اشاره به اینکه «فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر و بی‌بدیل است، گفت: در موضوع دفاع مقدس، این اثر به معرفی نحوه شهادت شهید زین‌الدین پرداخته است.

 

شهید زین الدین موضوع مرتبط با دفاع مقدس در «فصل شیدایی» است «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار قم در حاشیه بازدید از نمایش بزرگ «فصل شیدایی» با تقدیر از سازمان سینمایی اوج اظهار داشت: هر بخش نمایش، ویژگی منحصر به‌فرد خود را دارد، اما برای خود من اتفاقات مرتبط با حضرت زهرا (س) تاثیرگذار بود.

وی افزود: «فصل شیدایی» یک اثر بی‌نظیر و بی‌بدیل در کشور است که با توجه به گستردگی آن، زحمات زیادی را هم داشته که سازمان اوج موفق شده در این سال‌ها به بهترین شکل ممکن برای مردم به نمایش بگذارد.

استاندار قم ادامه داد: استقبال مردم در این ۵ شب فوق‌العاده بوده که طبق آمار اعلامی از سوی مدیران مربوطه تا به امشب، حدود ۳۰ هزار مخاطب از این نمایش دیدن کرده‌اند و همین استقبال زیاد مردم باعث می‌شود همه ما متوجه اهمیت تولید آثار فاخر و اثرگذار هنری باشیم که مانند نمایش فصل شیدایی بتواند رضایت حداکثری آحاد مردم را جلب نماید.

شاهچراغی با اشاره به کارنامه سازمان هنری رسانه‌ای اوج، افزود: در این سال‌ها سازمان اوج توانسته آثار زیبایی در تلویزیون، سینما و تئاتر تولید کند که به لطف خدا وقتی به کارنامه این مجموعه نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم همه آثار در سطح کشور مورد استقبال فراوان قرار گرفته است.

وی مطرح کرد: در بخش دفاع مقدس این نمایش در هر استانی که تاکنون برگزار شده زندگی یک شهید را به‌طور ویژه معرفی کرده و در استان قم نیز شهید زین‌الدین را انتخاب کرده است.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: دومین کنگره ملی ۶۰۹۰ استان قم، ۲۶ آبان ماه امسال برگزار خواهد شد که نمایش فصل شیدایی یکی از برنامه‌هایی است که در این راستا انجام می‌شود.

منبع: defapress.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi