شناسه خبر : 93994
شنبه 23 مهر 1401 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استنکاف دستگاه‌ها از تبدیل وضعیت ایثارگران پیگیری می‌شود

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: بیشترین مورد شکایات و درخواست‌های جامعه ایثارگری مربوط به حوزه‌های درمان، مسکن، اشتغال و آموزش است.
 
استنکاف دستگاه‌ها از تبدیل وضعیت ایثارگران پیگیری می‌شود/بیشترین درخواست‌های ایثارگران در حوزه‌های درمان، مسکن و اشتغال است

سعید حقیقی در جمع خبرنگاران زنجانی با بیان اینکه موضوع استنکاف برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در مجلس نیز پیگیری می‌شود، اظهار کرد: مکاتباتی با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت و برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این خصوص پای کار آمدند.
وی ادامه داد: در صورت ادامه استنکاف دستگاه‌ها در خصوص اجرای این قانون، مراتب امر به مراجع ذیصلاح اطلاع‌رسانی و اسامی دستگاه‌ها به مجلس و سایر نهادها اعلام خواهد شد.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بیشترین مورد شکایات و درخواست‌های جامعه ایثارگری مربوط به حوزه‌های درمان، مسکن، اشتغال و آموزش است، گفت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران به شکل هوشمند مسیرهایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تعبیه شده است و این موضوع به شکل حضوری نیز انجام می‌شود.
حقیقی با بیان اینکه جامعه هدف ما بسیار ویژه و عزیز هستند، افزود: به طور مسلم ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان مطالبات به‌حقی دارند و تلاش ما خدمت‌رسانی هر چه مطلوب به این عزیران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری گردهمایی بازرسین منطقه شمال و شمال غرب بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی استان زنجان، اظهار کرد:  هدف ما از گردهمایی منطقه‌ای بازرسی و ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات، انسجام بین استان‌ها و ستاد مرکز، هم‌افزایی و ارائه تجارب تخصصی به موضوع نظارت، بررسی آسیب‌های موجود در جامعه هدف بنیاد و مساله‌شناسی در اجرای ماموریت‌های محوله و بررسی ساز و کارهای پیشنهادی در راستای حل معضلات است.
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: از هشت استان یک استان به عنوان دبیر استان مشخص شد و مقرر شد یک همایش سراسری با حضور مشاور رئیس‌جمهور در بنیاد برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد این همایش الفت و دوستی کاری بین همکاران و تمرکز بر نظارت و بازرسی و ایجاد ارتباط و تعامل بین ستاد و استان‌ها است.
حقیقی خاطرنشان کرد: بیشترین دغدغه ما حضور در کنار مدیران اجرایی و رصد مواردی است که از چشم مدیران پنهان می‌ماند، در هر دستگاهی امکان بروز تخلف است، رسیدگی به شکایات از دیگر وظایف ما است.

منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi