شناسه خبر : 94014
شنبه 23 مهر 1401 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش رئیس فراکسیون ایثار و شهادت از نشست مشترک با رئیس و مسئولان بنیاد شهید

بر اساس قانون این موانع باید هر چه سریع تر برطرف و مشکلات حل و فصل شود. در غیر این صورت گلایه های نمایندگان ملت ...

فاش نیوز - رییس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت از اجرای ناقص قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در سازمان ها، دستگاه ها و نهادهای انقلابی انتقاد و خواستار رفع موانع موجود در اسرع وقت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در یک گفت‌و‌گوی اختصاصی در خصوص مسائل و مطالب مطرح شده در نشست مشترک نمایندگان ایثارگر مجلس با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بیشترین گلایه ما در مورد اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از بنیاد مستضعفان، بنیاد شهید و سایر نهادهای انقلابی است؛ چرا که بر اساس قانون، هر دستگاهی که از بودجه دولت استفاده می کند باید به قانون تن دهد؛ اما به طور مثال از وزارت ارتباطات و به خصوص شرکت مخابرات که بخشی از آن متعلق به دولت است و یا شرکت های متعلق به بنیاد شهید و بنیاد مستضعفان گلایه‌مند هستیم. در حالی که بر اساس قانون، این موانع باید هر چه سریع‌تر برطرف و مشکلات حل و فصل شود. در غیر این صورت گلایه های نمایندگان ملت از آنها بیشتر و بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص مسائل و موضوعات مطرح شده در نشست مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در هفته ای که گذشت در رابطه با ایثارگران دو جلسه در مجلس شورای اسلامی برگزار کردیم که یک جلسه با معاونان و مدیران کل‌ وزارتخانه ها و سازمان های دولتی به عنوان معاونت های ایثارگری وزارتخانه و مدیرکلی ایثارگری است و تعداد آنها ۵۰ نفر بود.
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس یازدهم ادامه داد: در این نشست مطالب را شنیده و از آنها خواسته شد که پیشنهادات و راهکارهای خود را در رابطه با ایثارگران در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال آینده ارائه کنند؛ تا یک برنامه منسجم و هماهنگی را برای برنامه هفتم توسعه کشور در سال های آینده ارائه کنیم.
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت اضافه کرد: در این نشست گزارش هایی در رابطه با بند "و" و تبصره ۲۰ بودجه ۱۴۰۱ و بند "د"  تبصره ۲۰ سال ۱۴۰۰ در رابطه با تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران ارائه شد که بسیار مفید و سازنده بود. همچنین آمارها نشان می‌دهد تاکنون نزدیک به ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار نفر تبدیل وضعیت و رسمی شده اند و ان شاالله این جریان تا پایان سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد. همچنین مقرر شده است که قانون تبدیل وضعیت برای سال‌ آینده نیز تکرار شود.
نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم افزود: مطالب خاص مربوط به ایثارگران در وزارتخانه ها در حوزه نشر و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، در حوزه بند "الف" ماده ۸۷ در رابطه با جانبازانی که صورت سانحه ندارند و در خصوص اعطای یک مقطع تحصیلی، موضوع کسر خدمت فرزندان ایثارگران، همچنین معافیت هایی در ارتباط با ایثارگران در برنامه ششم توسعه و بعضی از مواردی که به آن عمل نشده است، در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر این اساس مقرر شد که در ماه آینده نشست جدیدی در مجلس برگزار شود و هر معاون وزیر یک نفر فرد شاخص ایثارگر را معرفی کند تا مورد تجلیل قرار گیرد.
نماینده دوره نهم، دهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: در نشست دوم که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان ایثارگر مجلس یازدهم برگزار شد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیان مطالب و نقطه نظرات خود در ارتباط با جامعه ایثارگری پرداختند. همچنین در این جلسه معاونان بنیاد شهید حضور داشتند در خصوص مسائل و موضوعات ایثارگری گزارشاتی را ارائه کردند.
وی در ادامه یادآور شد: در این نشست موضوع درمان جانبازان به عنوان یک موضوع محوری مورد اشاره قرار گرفت و مقرر شد، در صورت صلاحدید در برنامه توسعه هفتم، موضوع درمان ایثارگران به آنچه که در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بوده، برگردانده شود و در حقیقت هر وزارتخانه ای خودش مکلف شود که ایثارگران خود را تحت پوشش قرار دهد.
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی محور بعدی نشست مشترک نمایندگان با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را موضوع بیمه دی و بدهی های آن عنوان کرد و افزود: مقرر شد در این خصوص مسائل، موانع و مشکلات کنکاش و با سازمان برنامه و بودجه نیز مذاکره شود.
حجت الاسلام نوروزی، نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم اظهار داشت: در رابطه با ایجاد تعاونی‌های ایثارگری نیز بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد تعاونی های جدیدی برای فرزندان ایثارگران در شهرستان ها شکل بگیرد و در این خصوص نیشابور به عنوان شهر پایلوت انتخاب شود.
*نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین بحث جانبازان و رفع موانع در خصوص ماده ۶ شهرداری در قبال ایثارگران بحث و تبادل نظر شد.
در ادامه این نشست، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تحول در این معاونت در آینده نزدیک گزارشی ارائه کرد و مقرر شد بر روی موضوع نشر فرهنگ ایثار و شهادت تلاش و کوشش بیشتری شود.
حجت‌الاسلام نوروزی، رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت در خصوص بحث دریافتی‌های بنیاد از سازمان برنامه و بودجه در سال جاری متذکر شد: تقویت بنیه مالی پرستاران والدین شهدا و افزایش حقوق آنها، افزایش دریافتی ماهیانه رزمندگان معسر از جمله مباحث مطرح شده در این نشست مشترک بود که قرار شد بنیاد شهید و مجلس شورای اسلامی تحقق آن را تا پایان سال پیگیری کنند.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این مصاحبه در خصوص نحوه و زمان واگذاری خودرو به جانبازان تصریح کرد: در این نشست بحث واگذاری خودرو از سوی نمایندگان مجلس برای جانبازان دز سال جاری مطرح شد و نظر مسئولان بنیاد شهید بر این بود که با توجه به اینکه فقط سالی ۱۰ هزار خودرو داده می‌شود به دلیل افزایش تعداد جانبازان نمی توانیم آن را به اتمام برسانیم و باید صحبت کنیم که خودروی بیشتری به بنیاد داده شود. همچنین بر اساس آمار ارائه شده از سوی بنیاد شهید، تعداد واجدان شرایط در یافت خودرو در مصوبه مجلس حدود ۲۰۰ هزار نفر می باشد.

نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: در این نشست مقرر شد که در ماه‌های آینده جلسه مشترک دیگری با بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و در آن از مسئولان وزارتخانه و سازمان هایی که به نحو احسن بند "و" تبصره ۲۰ به نحو احسن را عمل کرده اند دعوت به عمل آید و مورد تشویق قرار گیرند.
نایب کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در خصوص منابع مالی، تسهیلات و اعتبارات جاری بنیاد شهید در بودجه ۱۴۰۱ متذکر شد: متاسفانه در این نشست بیشتر صحبت‌های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران بر روی موضوع کمبود اعتبارات و منابع مالی بود. در حالی که حرف ما بر سر این است که بسیاری از مسائل مربوط به ایثارگران احتیاجی به منابع مالی و بودجه ندارد و در عوض تلاش و همت می خواهد. اما مسئولان بنیاد همه فکر و ذکرشان بر روی کمبود مسائل مالی و بودجه است. ما هم یک مقدار بیشتر صحبت کردیم که حداقل ذهنشان را بر روی مسائلی همانند اقدام اخیر سازمان رزمندگان در صدور کارت ایثارگری و برکت سوق دهند که خوشبختانه اقدام بسیار خوب و موثری بود و به رزمندگان قوت قلب و آرامش داده است که بدانند فراموش نشده اند.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این نشست از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان شد که بسیاری از مسائل ایثارگری به دقت، درایت و تفکر از سوی مسئولان نیاز دارد؛ اما متاسفانه معاونان بنیاد شهید این موضوع را به جامعه ایثارگری القا می‌کنند که نیاز به بودجه ضروی‌تر است. متاسفانه بودجه هایی که آنها می طلبند بسیار زیاد است. بنابراین برآیند کار بر این بود که همکاری و همفکری بیشتری در رابطه با مسائل و مشکلات ایثارگران شود تا در آینده کار بتواند موفقیت آمیزتر باشد.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود، موضوع شهدای امنیت و ایثارگران مدافع امنیت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در این نشست این موضوع مطرح و مقرر شد آنچه که  شورای تامین استانی تصویب می کند مورد قبول واقع شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است که خانواده شهید و یا جانباز امنیت را تحت پوشش خود قرار دهد و آقای قاضی زاده، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید نیز این موضوع را پذیرفتند که باید در آینده انجام شود.  

اینستاگرام
جناب نوروزی گرامی درموردجانبازان دارای صورت سانحه مشمولین بندالف ماده 87دارای تمامی شرایط مندرجه قانونی قانونن چه اقدامی انجام داده ایدتاکی حق کشی وظلم آقای نوروزی
بچه های عزیز فاش سلام ودرود خدا بر شما عزیزان خواهشآ مصلحت جوئ نفرمائید حقیر متنی را که نگارش میکنم پایش نیز می ایستم اساتید ما نه درکلاس درس و پشت نیمکت بلکه پشت خاکریز نهوه سخن گفتن را درکودکی به مااموختند بنده عمدآ اسم آن آقا را حسنی نوشتم مابچه نیستیم هرروز با وعده یک اسباب بازی قولمان بزنند به اسم دیدار وگزارش قانون وتبصره این اقا چند ساله داره قول غیر قابل عمل میده کدامش عملی شده پس لا اقل لالمونی بگیرند تا دل خوش به این مقدار قول های آقایان نباشیم به للاه اینها حرف نزنند ما دردمان دراندازه خودش باقی میماند وبیش ازاین عذاب نمی کشیم و مردم هم دیدشان نسبت به این قشر بدتر نمی شود وخیال کنند ما دنیا را می چاپیم ۸ساله دنبال وام خرید خانه ام همین قوانین آقایان دست بنیادو بسته میگن قانون گفته خدایا کجا بودیم وبه کجا رسیدیم
آقای نوروزی
از افزایش ۵۰درصدی حقوق نمایندگان چه خبر؟!!!!.
جناب حسینی بدون سلام ...مارا به خیر شما امید نیست خواهشآ شر مرسانید تا حالا هرچه خوردیم از مصوبات دست وپاشکسته شمایان می باشد این قدر دق مرگ مان نکنیدخودمان به اندازه کافی از مصوبات قبلیتان درد می کشیم فاش عزیز وحاج بهروز بزرگوار خدا قوت که روزنه ای برای نفس کشیدن مان بازکردید
جناب نوروزی در مورد جانبازان ماده ۳۸ وبازنشستگی انها که تمام مراحل تصویب ان طی شده وسازمان برنامه وبودجه بودجه ان به بنیاد ابلاغ شده وطبق گفته اقای قاضی زاده قرار بود اخر شهریورماه واریز شود الان ۲۳ مهر است وهنوز خبری نیست .
جناب نوروزی تمام هم وغمش شده تبدیل وضعیت و ودرحالیکه سوال نمیکنه بحال جانبازان تبصره یک حالت اشتغال چی گذشته چی می‌گذرد.جناب نوروزی حق پرستاریهااز57درصدبرای خودشون درست کردند38درصدآنهم نصف ونیمه وهنوزچندماه معوقه هاش پرداخت نشده؟آیااینهاظلم نیست.حق وناحق نیست.حاصل همین نارضایتی هاودردهای ناحق ازسوی برخی مسوولین شده اعتراض وسوءاستفاده گری عده ای نادان واعتشاشگر!!!تاکی طول میکشدآیاوقت آن نرسیده این مسائل ومشکلات ناحق جمع شودوپایان یابد.؟!امیدواریم امثال شماکارشناسی وتدبیرکنندتااین حق وناحق هاوبرای همیشه تمام شود.انشاءالله
سلام شمارا به امام حسین قسم به دادرزمندگان زیرشش ماه برسیدزن وبچه ماحق دارندبرای رضای خداامسال مشکل ماراحل کنیدرزمنده حاج قاسم هستیم به خاطرحاج قاسم ماراازبدبختی وفقرنجات دهیدماجان خودرافدای کشورکردیم وحالاموردبی مهری مسولان قرارگرفته آیم خدارادرنظربگیریدوزندگی مارانجات دهیدبه فکرآخرت خودباشیدخیلی ازشما خواهش والتماس کردیم خدارادرنظربگیریدوزندگی ما را نجات دهید
سنوات و پاداش و طلب مرخصی جانبازان؟!
سلام متاسفانه در هیچ کدام از جلسات فراکسیونهای ایثارگران مجلس با نماینده گان دولت ، وبنیادشهید وسپاه خبری از اعطای وام مسکن به رزمنده گان هشت سال دفاع مقدس نیست !!!!!ا از دید مردم نگاه دیگری به بسیجیان دوران جنگ دارند بردند و خوردند . چرا عدالت وانصاف رعایت نمی شود ؟ به جانبازان وآزادهگان وخانواده معظم شهدا وام مسکن تعلق می گیرد ولی به رزمنده گان تعلق نمی گیرد ! در صورتیکه سه سال است مجلس قانون وام مسکن به رزمنده گان دوران جنگ را تصویب نموده ولی دولت اجرا نمی کند . به نظر من اگر شما ها نماینده گان مجلس به جای تشکیل این همه فراکسیون به وظیفه ذاتی خود نظارت بر حسن اجرای مصوبات برنامه ششم مجلس برای ایثارگران داشته باشید همه مشکل ایثارگران حل خواهد شد.
باعرض ادب احترام؛ به آقای قاضی زاده هاشمی بگویید به فریاد جانبازان زیر ۲۵ درصد برسد. اینجانب در خصوص بازنشستگی جانبازان ماده ۲ از تامین اجتماعی شکایت کرده ام؛ از شعبه ۵۱ بدوی و شعبه ۲۰ تجدید نظر رای گرفته‌ایم؛ و ۱۰ اجرای احکام رای که سازمان تامین اجتمای فرستاد که بشود، صحیح اجرا نکرده؛ یعنی بجای اینکه طبق قانون، آخرین دریافتی را اجرا کند، آخرین حکم را اجرا کرده است.

نه نتها به حقوقم اضافه نشده، ماهی ۱۳۰۰ از حقوقم کسر شده با این وضعیت اقتصادی.

این است جواب بچه هایی که با هیچگونه توقعی نظام و انقلاب را یاری کردند؟ این است اسلام ناب محمدی؟ کجا رفت آقای قاضی زاده هاشمی رزمنده جنگ تحمیلی، مرد قانون
با توجه به اینکه نیمی از سال گذشته است ولی هنوز حکم جدید برای جانبازان حالت اشتغال ماده 39 ثبت نشده است، لطف کنید و این موضوع را نیز پیگیری کنید. از امور ایثارگران بسیج سپاه
باسلام اقای نوروزی شما فرمودید معاونین بنیاداین طور القا میکنند که نیاز به بودجه ضروری است ومسایل ومشکلات ایثارگران دراینده بتواند موفقیت امیز باشد .ایا بدون بودجه هیچ طرح وبرنامه ای قابل اجراکردن میباشد.اقای نوروزی ایا تمام فکر وذکر ایثارگران کارت حکمت است بدون این کارت هم میشوداز لبنیات سر محل یک ماهه خرید کرد ووسایل خانگی به اقساط گرفت . ایا واقعا بودن یانبودن این کارت را شما یکی از مسایل مهم دانستید .۳۳سال از پایان جنگ میگذرد وبقول اقای قاضی زاده ۰ا سال از عدم پردا خت پاداش بازنشستگی ماده۳۸ گذشته وباتوجه به تصویب بودجه ۷۰ هزار میلیاردی وسهام بنیاد از پالایشگاه قرار بود اخر شهریور پرداخت شود والان۲۴ مهر خبری نییست وبا تماس با بنیاد میگویند به این زودیها منتظرنباشید .اقای نوروزی ایا در این مورد یا مسکن ایثارگران که من وتعداد بالایی ازانها فاقد مسکن هستیم ودر مورد دارو ودرمان نتیجه ای حاصل شد .اقای نوروزی درد بسیار ودرمانگر اندک .بگذریم .التماس دعا .
سلام ریاست محترم بنیاد شهید و سلام و ارض ادب به قانون گذاران مجلس عزیز و محترم طبق در صد چانبازی از بالا هر چیز مخصوصا خودرو به جانبازان از در صد های بالایی که نه راه می رنونه حتی ا به خاطر تلافی زیاد حتی ا اتوبوس هم سوار نمی کنند و آنهایی که شدت مجروحیت پدر صد بالایی دارند انشالا از آنها شروع کنید در صد بالا چون مادام در حال درمان است دو سوم حقوقشان به کرایه ماشین اختصاص می یابد
با سلام . در ارتباط با بیمه تکمیلی و واگذاری ان به دستگاه دولتی باید گفت مگر دفعه پیش که این واگذاری انجام شد شاهد اعتراض ایثارگران شاغل در دستگاه دولتی نبودید.خیلی راحت دستگاه دولتی می گفت پول نداریم. جناب نوروزی و سایر عزیزان همکارانشان لطفا به این توصیه گوش دهند و از یک سوراخ دوبار گزیده نشوند
برادران وکارکنان محترم فاش نیوز با توجه به قطع بودن بعضی از سایتها ایا از طریق سایت شما امکان ارسال بعضی از پیامها برای اقای قاضی زاده مقدور میباشد؟ در صورت جواب منفی ممکن است راهنمایی بفرمایید .باتشکر جواب در پایان همین مقاله .
باسلام دراین جلسه آقای نوروزی خبری از وام مسکن به رزمنده گان دوران دفاع مقدس وبحث درمان این قشر مظلوم نبود لطفا تکلیف رزمنده گان مشخص کنید اگر این قشر جز ایثارگران محسوب نمی شوند اعلام کنید.
سلام به مسعولان در مجلس محترم ومسعولان محترم بنیاد شرکت ایران خودرو صنعت تجارت زیر نظر ایران است ایران که زیر نظر ایران خودرو که نیست
آقای نوروزی و سایت محترم فاش نیوز؛ خواهشمندم موضوع کسری خدمت فرزندان ایثارگران که در برنامه ششم ناقص اجرا شد رو پیگیری بفرمایید
نظرات بالا را اگرخوانده باشید هرکدام دردی از دردهای فراوان ایثارگران بیان می کنند که نشان از کوه مشکلات این قشر معظم دارد.


اما:

کسی نپرسید:

نمایندگان محترم مجلس انقلابی شورای اسلامی وبخصوص جناب نوروزی عزیز:

عاقبت استفساریه ماده 48 چی شد؟؟!!!


خودتان درکمیسیون اجتماعی مجلس تصویبش کردین.قریب 10ماه از این تصویب می گذرد ...

خبر دارین استفساریه دارای یک فوریت بود؟؟!!

یادتان رفته قانون یک فوریت داشتن چیه؟

جناب نوروزی شما دیگر چرا؟؟!!

این همه گفتی وگزارش دادی ...دست مریزاد.
اما مدتهاست یک بار اززبان شما درباره ی استفساریه ماده 48 یک کلمه نمی شنویم!!!

چرا؟

نکند یادتان رفته باشد...اگرچنین است یا الله این هم یاد آوری...
باسلام به رهبرم سید اقایم وسلام به تمامی رزمندگان اسلام دورود بر خاک مقدس ایران عزیز وسلاموصد سلام بر همه نمایندگان محترم مجلس که به دفاع به حق تمام جانبازان بلعخص بالای 50در صد دفاع می کنند مخصوصا بازنشستگی خودرو حق پرستاری
اون موقع که رییس فراکسیون ایثارگران بودی چیکار کردی !؟
یه ماده۴۸ قانون پنجم توسعه و تبصره ۲ ماده ۲۱ قانون جانع ایثارگران رو تونستی اجرا کنی که حالا استفساریش کردی که باز تبلیغات بکنید و هیچ کاریم نکنید
جناب اقایی نوروزی ضمن سلام وخسته نباشید برادر عزیزهنگامی که قانون تبدیل وضع ایثارگران تصویب شد واکثر ادارات اجرا کردند ایا با توجه به مسئولیت نظارت که دارید از منابع طبیعی استان گلستان که مدارک را در سال 400جمع اوری کرد وهنوز اجرا نکردند وخدای نکرده موجب نارضایتی میشوند سوال فرمودید که علت عدم اجرای مصوبه قانونی چیست ؟واگر اشکال وموانع وجود داشت ایا در جهت رفع ان اقدام شد؟ در هر صورت نیاز به پیگیری شما نمایندگان میباشد لطفا همراهی کنید
سلام بر تمامی خدمتگزاران صدیق وعدالتخواه،، جناب نوروزی قانون مهمتر است یا دولت؟ شما با همکاران انقلابی خود ودر برنامه هفتم توسعه ، حداقل حقوق پرداختی به کارکنان دولت تصویب شد،علاوه برآن مجدداً یکماه پیش استسفاریه دو فوریتی با حداکثر رای به تصویب نمایندگان محترم رسید،، یعنی می‌فرمایید نظر دولت بر قانون اساسی مقدمتر است، جناب نوروزی بزرگوار شما نماینده ایثارگرانی هستید که جان خود را بدون هیچ منتی تقدیم انقلاب کردند،،. این قشر مظلوم و ضعیف که اکثرا آخر عمر خود را سپری میکنند دریابید، که تا اینجا شرمنده زن و بچه خود شده اند، با سپاس
آقای نوروزی ، اصلاح سهمیه های کنکور چی شد؟ چرا پیگیر نیستید؟ چند ساله دارید وعده میدهید؟! چرا سهمیه ها را ادغام نمیکنید؟ مشکل نمایندها با زیر ۲۵ درصدهای بدبخت چیه که سر کارشون میذارید؟ واقعا شما ۵ درصد را سهمیه میدانید؟ همون بهتر بود این سهمیه را هم تصویب نمیکردید،هر ساله ظلم به بچه های زیر ۲۵ میشه...
سلام بر تمام نمایندگان محترم مجلس همه نمایندگان واقعا برای از جنگ برگشتگان زخمیهای وطنشان از جانبازان خاک مقدس جمهوری اسلامی وطنشان دفاع می کنند مخصوصا در رابطه با خودرو به جانبازان برای درصد های بالا ها برای آنهایی که اکثر آنهایی که مستجر وبا مجروحیت شدید کم پولی با ماشین همسایگان اینها را میبرند ایثارگری به خانواده‌اش می گفت اگر بمیرم شما ها از این مشکلات شدید نجات پیدا می کنید حد اقل می دانم بیمه عمرم رامیدند دورود بر شرف تمام مجلسی ها
سلام تا آنجایی که ما می دانیم نمایندگان محترم برای ایثار گران تلاش می کنند دورود بر همه آنها متاسفانه بنیاد دفاع نمی کند یا بطور کلی در مجلس هیچ کسی که از طرف بنیاد باشه ندارد واگر هم از بنیاد است سی بر ضد ایثارگران عمل کند ما از مجلسی های محترم می خواهیم از آقای قاضی زاده هاشمی. ریاست محترم لطفا در خواست واز ایشان بخواهید که چه کردید وچرا هیچ کاری نمی کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi